středa 29. září 2021

Podzimní zahrada

 

Hezkou středu všem! Také jste se nemohli dočkat, až  nám horké letní dny vystřídá příjemné babí léto? Já tyhle dny a vůbec celý podzim s jeho barvami, vůněmi i plískanicemi miluji a vždy se moc těším, jak začnu vytahovat svoje bohaté zásoby podzimních papírů a scrapovat podzimní stránky. Dnes jsem si pro vás nachystala  jednu PL stránku ze sklonku léta, která hraje v zelené, fialové a hnědé barvě. Na ty pravé oranžové, žluté a červené si musíme ještě chvíli počkat. 
Za domem máme malou zahrádku, která nám především za nejhlubšího lockdownu přišla velmi vhod, poněvadž to byl náš prostor, kde jsme se mohli volně pohybovat bez roušek, nadýchat se čerstvého vzduchu, protáhnout se a proběhnout se. Na konci zahrady jsou staré kamenné schody, které bývají pěkně vyhřáté od sluníčka a není nic příjemnějšího, než si na ně sednout a pozorovat okolní přírodu. Teď zkraje podzimu nám na zahradě rostou hvězdice, které přitahují velké množství včelek a motýlů. Popínavá povijnice nachová obtáčí co se dá. 


Já jsem se rozhodla zachytit tuto barevnou krásu pomocí nádherné podzimní kolekce Days od Splendor, kterou si oblíbila ve svém tvoření i Barča. Neomylně jsem sáhla po plastové kapse Designu A, sázce na jistotu. Kartičky jsem si vytvořila rozstříháním 12 palcových papírů ze sady, kdy jsem z kitu použila dva papíry - proužkový a vertikální růžově-proužkový.


No a potom přišla ta nejlepší chvíle, nakolážované fotografie jsem začala zdobit vším možným ze sady – papírovými výseky, plastovou samolepící abecedou, enamelkami, puffy ozdobami. Sada mi krásně ladila s fotografiemi květin a synovým oblečením. 


Zkrátka to byl ten pravý relax, kdy vše ostatní pustíte z hlavy a jenom si hrajete s barvičkami a ozdobami... 




Děkuji za přečtení a přeji vám hezký podzim, hlavně bez viróz a nachlazení. 
Miša R. 




Žádné komentáře:

Okomentovat