středa 8. září 2021

Layout - Moji kluci

 

Krásné zářijové dny plné pohody a času na tvoření Vám přeji!

Přiznám se, že já si ten čas poslední dobou hledám stěží. Částečně to zapříčinila skoro 3týdenní dovolená pod stanem, která je jedinná, kam si scrapování neberu s sebou. Dalo by se říct taková scrap-off dovolená. A dále pak začátek školního roku, kdy už mám doma školáky dva. A teda řeknu Vám, je to skoro takový rozdíl, jako když máte jedno dítě a pak se Vám narodí druhé :)

Na dovolené jsem si v hlavě konstruovala stránku z prvního školního dne, ale tu dnes neuvidíte, neb je na zpracování trochu časově náročnější a já si ukořistila jen 60 minut.

Základ tvoří bílá čtvrtka a na ni jsem vrstvila papíry ze staré kolekce a case of the blahs od PinkFresh Studia. Jsou zde celkem použity 3 papíry různého designu a doufám, že PinkFresh Studio brzy vydá podobnou kolekci s omezenou paletou barev, ať si mohu doplnit zásoby. Na vlaječky pod nápisem jsem si vzala zelenou čtvrtku od Heidi Swapp z oblíbené kolekce Storyline Chapters a černou jsem vystřihla z PL kartičky Midnight.

 

Nadpis jsem vyvedla záměrně ve dvou barvách, protože z obou abeced mám již omezené množství písmenek a v té šedé Boys fort jsem dokonce musela použít 1 místo I, proto je takové vykouslé. Zelenou puffy abecedu najdete v kolekci Out and About. Poté už stačilo dolepit jen žluté kolečko z papírových výseků a koženkové samolepky z Dream On kolekce. Puffy šipečka je ze setu Super cool. 

Na pravé - bílé části stránky dominuje nadpis z papírových výseků doplněný hvězdičkou. Škoda, že netrénuju dost krasopísmo, mohla jsem si ho napsat sama.

A nakonec jsem přidala ještě enamelky a puffy srdíčka, ať ty zásoby řádně provětrám a mohu se směle vrhnout na nákup podzimních novinek.

A to je vše. Pokud jste to ještě nezpozorovali, tak celá stránka je nalepená z materiálu od PinkFresh Studia. Mého oblíbeného, ale to už asi víte.

Na další stránky pro inspiraci se můžete podívat do tohoto článku. Nebo na stránku z prvního dne ve škole tady.

Mějte se krásně! 

J.





5 komentářů:

  1. Jaru, nádherná “fresh” stránka! A přesně jak píšeš, prázdniny nám ten skluz ve tvoření navýšily všem, neboj :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotko, děkuji! Ještěže mne v tom skluzu nenecháte samotnou :)

      Vymazat
  2. no a nejen prázdniny ... :D krásná stránka Jaru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná svěží stránka, Káji. O mém skluzu raději nemluvím, ale zase je fajn, vracet se ke starým fotkám a oživovat si staré příběhy:)

    OdpovědětVymazat