středa 1. září 2021

Project life album - 16/2021

 Při tvoření stránek na dnešní článek se mi stala zvláštní věc. Ač mám spoustu krásných papírů, tak se mi tam žádný nehodil nebo jsem spíš neměla chuť ho použít. Méně je tedy více a tak vám tu dnes ukáži něco mezi jednou až čtyřmi stránkami. Ke konci prázdnin asi vítězí ta největší jednoduchost.

Základem je bílá čtvrtka a myšlenka, že chci hlavní akci dne dát na jednu stránku. Jak jsem již psala, nějak mi nešlo vybrat vhodný další papír. Proto jsem tedy použila jen dva papíry kolekce Heart of Home. Z prvního papíru jsem si udělala nosnou část stránek, poslouží mi tak místo kapsy, která by se teď používala hůře. Papír jsem si přeložila a volné okraje odtrhla. U přeložení jsem nalepila několik proužků oboustranné pásky a pomocí kleští udělala dírky.

Z bílého základu jsem si nařezala dvě stránky ve velikosti 6x8. Na ně jsem nalepila fotky a přidala StazOnem hlavní ozdobu - abecedu od Ali Edwards. Takto velká písmena a fotky mi úplně stačí. Samozřejmě přidám i text. Jiné papíry mi tam nějak neseděly, prostě mi to vše rušilo. U jednoho okraje mi zbylo více místa a tak jsem ho zaplnila dvojtečkami. Díky těmto stránkám mi naštěstí album moc nenakyne. Stránky se mi povedlo nalepit tak, že přechod není skoro vidět.

Na zadní stranu jsem si dala i růžový papír ze sady Heart of Home, protože tam se mi hodil a moc se mi tam líbí v kombinaci s okrajovým papírem. I tento papír jsem si na jedné straně utrhla, aby mi navazoval na kvítka.

Aspoň zde jsem si užila krásné a něžné papíry.


Stává se vám to také, že vám nejde použít jiné papíry než ty základní?

Přeji všem krásné tvoření a začátek nového školního/školkového roku.

Ajka


1 komentář:

  1. Krásná trojstránka :) Mě se občas stává, že se mi nehodí vůbec žádný papír :D

    OdpovědětVymazat