pondělí 27. září 2021

Project Life 2020 / Week 45 & layout

 Krásné pondělní ráno ... dneska se podíváme na zoubek jedné starší Crate Paper kolekci, která se jmenuje ALL HEART.






Tato kolekce patří rozhodně mezi mé oblíbené a podařilo se mi z ní udělat jedno mini album na kroužkách, jedno skládané mini album, jeden layout a k tomu teď přibyly dvě PL stránky a další layout. Musím říct, že kolekci už mám hodně probranou a moc mi toho nezbývá 🤫

Jelikož to je opět kolekce bez kartiček, kartičky jsem si vytvořila z 6x8 papírů z této barevné kolekce. Když takto tvořím kartičky z papírů, snažím se vybírat na stránku pouze 3-4 motivy papírů. Jinak je to až moc pestrobarevné a kombinuji i s bílým papírem. Na titulní kartičku jsem použila pěnové abecedy tu z kolekce ALL HEART a také WHIMSICAL.







Jednotlivé fotky jsem si naskládala na kartičky a vzala do ruky zbytek papírových ozdob a nějaké odřezky papírů. Jelikož mi zbyly ozdoby, které jsou už poměrně velké, naskládala jsem si je k fotkám ještě před nalepením fotek na kartičky. Když jsem byla spokojená s papírovými ozdobami, vše jsem nalepila na kartičky. Potom už jsem dozdobila samolepkami a puffy ozdobami. Na stránce nechybí ani moje milované QR kódy s odkazy na videa, které by jinak zůstala jen v mobilu/počítači.





Papírů, papírových i puffy ozdob mi ještě pár zůstalo a tak přišel na řadu také layout. Pokud už tento blog čtete dlouho, víte, že si hodně potrpím na "clean and simple" lepení .... tohle byl takový nějaký "výbuch" 😁 jinak se to ani nedá nazvat. Snažila jsem se vylepit co nejvíc samolepek a puffy ozdob. Použila jsem vlastně všechny produkty, které jsem použila i na kapsičkové stránky. Na layout jsem navíc použila v podobných barvách enamelky. Z pěnové abecedy už mi nezbývalo dostatečné množství písmenek abych složila slovo "chill" a tak jsem vzala do ruky popisovač a slovo tam napsala. Měla jsem trochu nervíky, ale zvládla jsem to! No a když už jsem měla ten popisovač v ruce ... tak jsem "důůdlila" 😁







Baví vás tyhle retro výlety nebo raději lepíte z novinek?

Tak zase brzy ahoj, Bára ✂❤



2 komentáře:

  1. Krásné Baru, jako vždy! Já moc ráda ´lepím´ z nových kolekcí, ale mám pár stálic, které pořád používám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Barunko ahoooj, abys věděla, že ty blogy opravdu čtu, nechávám Ti tu komentář. Líbí se mi Tvůj jednoduchý a čistý styl, růžová stránka tón v tónu je skvělá. Těším se na další Tvá dílka 😘

    OdpovědětVymazat