pátek 8. října 2021

Project Life Week 19/2021

Dnes vám představím, jak jsem náš devatenáctý týden zpracovala do Project Life alba 2021. V tomto týdnu jsem pořídila neskutečné množství fotek. A tak jsem přemýšlela jak si s tím poradím. Nerada vyhazuji / nepoužiji fotky, které mám. Nakonec z toho vznikly tématické koláže jednotlivých členů naší mini rodiny.

K fotkám z tohoto týdne jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year.  Nakonec vše vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulní kartičku jsem vytvořila zpodkladové Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" - oboje z Project Life sady kartiček Stories By The Year. K tomu jsem doplnila Phrase (slova) samolepky  a enamelku ve tvaru hvězdičky. 


Již zmíněné koláže jsem pojala ve stylu "Week In The Life". Fotky jsem doplnila o kartičku z Project Life sady kartiček Stories By The Year, která má na sobě natištěná čísla. Tentokrát nebudu ladit jednotlivá čísla k daným fotografiím. Na můj vkus by to bylo v tomto případě moc "busy". 

Kartičku, kde budou popsané fotky jsem s koláží sladila pomocí barevné etikety / label. Na ty jsem také nalepila  Phrase (slova) samolepky  a enamelky ve tvaru hvězdiček. 



Na ostatních fotografiích se opakuje již výše zmíněné jen v jiných barevných provedení a dalšíxh členů naší rodiny.




Hezký víkend, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat