úterý 12. října 2021

Project Life 2020 / Week 48 & layout

Krásné úterní ráno! Opět pokračujeme na vlně podzimu s tou nejvíc krásnou podzimní kolekcí od PINK FRESH - Days of splendor. Tentokrát vám ukážu náš týden s číslem 48 a také dva layouty.





Počty ozdob, papírů a další doplňků k této kolekci se pomalu přiblížil ke zbytečkům a s klidným srdcem mohu říct, že jsem vylepila co se dalo a z kolekce mi zbylo opravdu jen pár drobností, ze kterých už ale stránku dohromady nedám a už vlastně ani nechci. Nechci jen z toho důvodu, že v loňském albu už mám hodně stránek nalepených z této kolekce a je čas na další 😊





Na tyto stránky jsem použila paper pad 6x6, puffy ozdoby, papírové ozdoby, sadu visaček a také barevnou abecedu. Kromě toho jsem sáhla i do zásob a vyvětrala pár dřevěných ozdob, enamelky a samolepky. V balíčku s visačkami byly i malé obálky na úschovu drobných věcí. Ty já moc nepoužívám a tak jsem je použila jako dekoraci ... a vůbec mi nevadí, že jsem obálku střihla a ne vlastně už nepoužitelná 😁






Na layouty jsem použila vlastně stejný materiál, protože mi už ležel na stole. Kromě toho jsem sáhla po velké nápisu ze zásob, ale plno dalších najdete i tady a nebo si nápis můžete poskládat z abecedy. Také jsem vzala do ruky gelovku a trošku "důdlila" drobná srdíčka, hvězdičky a tečky.






U druhé stránky jsem použila můj milovaný trik s napojením malých 6x6 papírů, který mne snad nikdy neomrzí. Napojení papírů je zvětší části schované pod fotkami a tam kde je to vidět, jsem si pomohla posunutím papíru tak, aby mi stejné tvary vyšly k sobě. I s malým papírem se dají dělat velké layouty! 😉 Poté už jsem jen dozdobila a bylo hotovo! 






Tak zase ahoj!

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat