pondělí 18. října 2021

Podzimní týden a výlet na Křivoklát v našem albu

Hezké pondělní ráno,

dnes jsem si pro Vás připravila další týden v letošním diářovém albu a také dva menší layouty z výletu na Křivoklát.

 

Do diářového týdne jsem si jako podklad vybrala papíry z "dřevěné" sady od Simple stories Color vibe basics wood and notebook a na nápisy jsem použila abecedu ze stejné kolekce Color vibe.

 

 
Nakonec jsem doplnila jen krásné puffy samolepky z kolekce Let's stay home od Pinkfresh studio a dvoustránka v diáři byla hotová (jestli se mi na tomto formátu něco hodně líbí, tak je to rychlost, s jakou je celý týden hotový :-D).


 
 

Protože jsem z tohoto týdne měla poměrně hodně fotek, které se na dvoustranu v diářovém albu nevešly, použila jsem je na dva menší layouty. Jeden ladí s diářovou dvoustránkou - jako podklad jsem opět použila "dřevěný" papír z kolekce Color vibes a doplnila jsem nápisem Exhale ze sady nápisů Goldenrod od American crafts. Nápis Enjoy today je vytvořený hodně starým razítkem od Ali Edwards - narazítkovala jsme si ho několikrát (a i jiná razítka), různými barvami Archival razítkovacích barev, vystříhla jsme je a vozím je s sebou, pokud tvořím na cestách, abych si nemusela brát všechna razítka.

 


 

Druhý layout je spíše holčičí. Podkladem je papír z kolekce Art walk od Heidi Swapp doplněný o papírové ozdoby Star gazer ephemera od Dear lizzy.

 

To je pro dnešní den vše, užívejte si barevný podzim a za měsíc zase "na počtenou" :-)

Kája


 




1 komentář:

  1. Krásné stránky Kajo! Moc se mi líbí ta "exhale". Už se těším na to, jak začnu 2021 v jiném systému než mám rok 2020.

    OdpovědětVymazat