středa 13. října 2021

Project Life Week 41/2019 - Peaceful heart

 

Krásný slunečný podzim všem!

Dnes jsem si pro vás připravila kapsovou stránku z roku 2019, ale s použitím materiálu z nové kolekce od Jen Hadfield - Peaceful Heart.

Tahle kolekce je úžasná a barevně se hodí k tomuto období. Doslova jsem jí propadla na první pohled a slepila z ní i pár přání, jen jsem je rozdala dřív, než jsem je stačila vyfotit. 

 

Levou stranu jsem vložila do kapsy typu C od Becky Higgins. Vybrala jsem si 5 papírů ladících k fotkám a vyrobila z nich kartičky. Velikost papírů 6x8 palců je pro Project Life album ideální, můžete si z nich udělat 2-4 PL kartičky a nezbyde vám žádný kousek. Moje srdce plesá.

Titulní kartička je ozdobená papírovým výsekem z kolekce a ručně vyrobeným štítkem pro uvedení datumu. Asi se divíte, jaktože jsem nepoužila mé oblíbené razítko labelu od Kelly Purkey - povím vám tajemství - uklidila jsem si ho tak dobře na bezpečné místo, že ho teď nemůžu najít 😆. Z čehož vyplývá jedinné, naplánovat si co nejdříve úklid pracovny.


Jen škoda, že se ke kolekci peaceful heart nedělá i abeceda. Já si k ní tedy vybrala barevně ladící - světle růžovou od Lepikaro, jež patří "naší" Barče.
 

Některé papíry, výseky i samolepky mají na sobě zlatou barvu - fólii. 

Pravou stranu jsem vložila do kapsy typu A

Použila jsem zlatý papírový výsek i abecedu. Jinak toto je část Drážďan - vyfocený výhled z mostu jež je na vedlejší stránce.

Z papíru a papírového výseku si hravě vytvoříte výplňovou PL kartičku i kartičku na journaling (viz. výše s nápisem notes) A z mini odstřižku papíru, jež jsou papíry slepeny do bloku si můžete udělat falešnou washi pásku (viz. včelky).

A fotografií se západem slunce a papírovým výsekem se s vámi pro dnešek loučím a těším se na viděnou buď v sobotu na PL klubu nebo příští měsíc tady na blogu u dalšího článku.

Mějte se krásně a přeji vám spoustu radosti z tvoření!

J.



 





2 komentáře:

  1. Tato nová kolekce je velmi povedená a krásně jsi ji, Jaru, zkombinovala s podzimními fotkami. Paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný to máš! Na tuhle kolekci se také moc těším :)

    OdpovědětVymazat