pondělí 25. října 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 37

Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukážu náš týden s číslem 37 z roku 2020. 






Na letní kolekci pozdě a na podzimní zase moc brzo a tak jsem sáhla do zásob kartiček a vytáhla kolekce CHASING DREAMS od Becky Higgins ve spolupráci s Maggie Holmes. Kromě fotek jsem v tomto týdnu měla i pár videí a tak opět padla volba přidat videa pomocí Q kódu, který ukrývá odkaz ma soukromé video na youtube.





Asi se budu opakovat, ale mám ráda takové střídmé zdobení stránek, skoro bych řekla že až velmi minimalistické. Na tyto stránky mi posloužila jedna větší abeceda, pár puffy ozdob, frázové samolepky a také několik enamelek a bylo hotovo! Na to, jak jsem stránku nalepila se můžeš podívat na konci článku ve videu.






... a tady už je slíbené video!


Tak zase brzy ahoj ✂❤

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat