pátek 13. srpna 2021

Traveler´s Notebook Léto 2021 - 3.díl

Dnes tu představím třetí část letního Traveler's Notebooku mého syna, který mu vytvářím, aby měl vzpomínky na prázdniny zachycené v jednoduchém stylu. Jednoduše ho tvořím nejen kvůli svému pohodlí, ale jednoduchý styl hezky doplňuje množství různorodých fotek.

Předchozí části tohoto prázdninového  Traveler's Notebooku můžete vidět zde - 1.díl a 2.díl.





Titulní strana každého zážitku je tvořena z dvoustrany. Vlevo tiulní fotka, vpravo bavlnkou vyšité řádky a dole obrys mapy ČR s vyznačeným místem pomocí puffy (měkké) samolepky ve tvaru srdce ze sady Shine On Amy Tangerine. A lístky s datumem a názvem daného místa.


Na další straně jsem tomto týdnu použila tečkovaný papír  ze sady The Avenue od Jen Hadfield. Z odřezku jsem vystříhla visačku a přidala i druhou z téže sady papírů.





 

To same je i v dalším týdnu, jen v jiném barevném provedení.

Přesně tato razítka lístků nejsou v e-shopu Scrapylife dostupná, ale jsou tam jiné varianty.
Razítka lístků:

Memory Planner od Heidi Swapp 

Planner Clips Stamps & Die Hero Arts

Tabs Clears Stamps Hero Arts

Lístky se dají také pořídit již předem natištěné, stačí jen natrhat:

Starshine Ticket 

Stitched Team Stickers

Serendipity 




V tomto týdnu jsem měla hodně fotek a tak jsem se rozhodla, že je nalepím do "mřížky" a jen na ně nalepím pár etikety/lísky. 

Na druhé straně mi, ale vyšlo více místa  a tak jsem etikety/lístky vyskládala také do mřížky na  papír  ze sady The Avenue od Jen Hadfield. Popisky budou jen strohé, kvůli místu. 














Hezký víkend,
Charlotta



1 komentář:

  1. Já už se moc těším, až se sejdem a prohlídneme si hotová albíčka :)

    OdpovědětVymazat