úterý 24. srpna 2021

Project Life 2020 / Week 46

 Krásné úterní ráno! Tentokrát jsem podnikla výlet do historie a "vyvětrala" stařičkou kolekci EVERYDAY.








Pro týden s číslem 46 jsem si vybrala kapsu v designu G. Je trochu větší než moje 9x12 album, ale chtěla jsem zkusit zase trochu něco jiného. Doma jsem našla kartičky a také zbyteček chipboardových ozdob z kolekce EVERYDAY od Becky Higgins. Na titulní kartičku jsem nalepila číslice z abecedy z kolekce ALONG THE WAY. Kromě chipboardů z kolekce EVERYDAY jsem použila i ty z kolekce CLIK, která se ní velmi hodí. ✂

V tomto týdnu jsem měla i pár videí a i ty jsem do alba dostala ❤





Druhou stránku jsem tvořila velmi podobně a také se chci omluvit za kvalitu fotek, světlo mi moc nepřálo 😥





Tak zase brzy ahoj! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat