středa 18. srpna 2021

Project life album - 14/2021

 Nebýt jedné stránky, tak bych dnešní článek označila za poklidný a mírný. Jenže ta jedna stránka je tak výrazná a odlišná, že mě stále překvapuje, co jsem schopná nalepit...



Začneme hezky v poklidu Výhledem. Oblíbila jsem si nedělenné kapsy 6x8 (toho jste si asi už všimli). Opět skvěle posloužil bílý základ a k němu jsem jen přidala pruh decentního papíru z kolekce Lets Stay Home.

Ke krásné fotce a jemnému papíru jsem zvolila abecedu Wolf Pack.

Pár srdíček ze starších zásob, enamelky a stránka je hotová.

V podobném jednoduchém stylu je i druhá stránka. Tentokrát jsem zvolila plastovou kapsu typu 3. Opět jsem si zarazítkovala abecedou Care Free v kombinaci se StazOnem.

Vím, že na fotky se s ním dá přímo razítkovat, ale jsem zbabělec a navíc se mi i líbí bílý okraj, který se dá u vystřižených písmenek vytvořit. Tak jsem tedy nápis nejprve narazítkovala, potom vystřihla a na konec ho nalepila na fotku. Na horní fotku jsem přilada ještě samolepku a enamelku.


A teď příjde ta šílenost. Použila jsem opět nedělennou kapsu, bílý základ a tentokrát výrazný červený papír z kolekce Some Days.

Použila jsem jen pruh papíru, ale i tak to stačí. Navíc jsem si i hodně zarazítkovala a k abecedě Care Free jsem přidala razítka z předchozí kolekce Art Walk. Razítka mi tak vytvořila nepravidelný okraj a zároveň hezkou ozdobu. Část poštovního razítka jsem přelepila samolepkou v podobné barvě a stránka byla hotová. Nějak jsem si vzala do hlavy s touto událostí červený papír a nemohla se té kombinace zbavit...
Vytvoříte si občas taky takto šílenou stránku nebo takovou, která nezapadá do vaší normální tvorby?

Přeji krásné tvoření a skoro konec prázdnin.

Ajka




1 komentář: