pondělí 9. srpna 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 31

Krásné pondělní ráno! V pár posledních článcích jsem fňukala nad tím, že Pink Fresh nedělá kartičky a tak bylo na čase se ke kartičkám zase na chvíli vrátit ... dokud nějaké ještě mám 😁





Náš týden s číslem 31 jsem sestavila z kartiček z kolekce SNAPSHOTS. Na úvodní kartičku s týdnem jsem použila samolepící abecedu od Simple stories. Jako ozdoby jsem použila chipboardy z nesmrtelné kolece EVERYDAY a to konkrétně ty s označením jednotlivých dnů. Po dlouhé době jsem také vytáhla jsou klasiku - frázové samolepky od Simple stories. Ze zásob jsem vyndala také svojí milovanou glitter abecedu od Heidi Swapp, které už mám asi miliardu balení, ale zjistila jsem, že mi jedna chybí E, K a další písmenka ... chybí mi už i srdíčka! 😭 Tak jsem použila alespoň geo značky. Pro journaling jsem použila moje již tradiční štítky.






Druhou stránku jsem tvořila ze stejného materiálu. Tentokrát mi i týden vyšel dobře na dvoustranu! 







A tady už je video, jak stránky do našeho alba vznikaly ✂😁


Tak zase brzy ahoj!
Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat