pondělí 16. srpna 2021

Storyline chapter a 32. týden roku 2021

Hezké prázdninové pondělí,

v dněšním příspěvku se vrátím od deníků z dovolených k našemu ročnímu deníku v sešitech Storyline chapter od Heidy Swapp

Tentokrát jsem do něj zaznamenala týden 9.- 15.8.2021 (do kalendářového sešitku) a jednu Selfie dvoustránku do nelinkovaného sešitku.

 

 


Na týdenní stránku jsem využila zbytky papírů Storyline chapter sady a také jednu ze sad papírových ozdob z této kolekce. Nápisy jsem poskládala pomocí různobarevné puffy abecedy Keeping it real od Pinkfresh studio. Tuhle abecedu mám ráda, díky velké barevnosti se s ní dá vždy trefit do barev na stránce. 


Druhou stránku jsem tvořila ze selfie fotek naší dcery. Ráda si bere můj mobil a dokolečka fotí hromadu fotek, tak jsem si řekla, že by to chtělo nějakou tuto sekvenci zdokumentovat papírově :-)

 

Podkladové papíry jsou z kolekce Blooming street od Pink Paislee. Kromě podkladu, jsem z těchto papírů pomocí Big shotu vyřezala lístečky a kytičky, kterými jsem celou stránku doplnila. Holčičí ozdoby jsou z kolekce Head in the Clouds od Shimelle

Stejně jako na diářovou stránku, jsem i zde využila puffy abecedu Keeping it real od Pinkfresh studio

 

Pro dnešek je můj příspěvek u konce. Doufám, že si užíváte léto a brzy se těším "napočtenou".

Kája







1 komentář: