středa 4. srpna 2021

Project life album - 13/2021

 Razítkovací abecedy a papíry, to jsou hlavní hvězdy dnešního příspěvku (krom fotek, to je samostatná kategorie, kde se občas jedná o infarktové situace při jejich zpracování nebo vyvolání). Tak tedy pojďme se kouknout opět na Ali a Heidi.

Opět jsem si vytvořila pár stránek do růžového alba velikosti 6x8. Dvě stránky budou bez rozdělení a jedna bude ustřižená z kapsy typu H (12x12). Na vytvoření první dvojstrany (zkouším tvořit trochu propojeně) jsem použila papíry z kolekce Some Days a bílý základ.

Opět jsem si zatrhala a začmárala. To jsem udělala hlavně u fotky, kterou jsem chtěla zvýraznit. Je to dobrý způsob, jak zpracovat zbytky.

U další stránky jsem občas nedýchala jak jsem se soustředila a bála se, že se to nějak pokazí. Nepokazilo a s razítkovací abecedou Care Free se razítkuje jedna radost. A mám tu další zbytkové proužky...
Jak jsem již psala tato abeceda je dokonalá a dokonce mi vyšel i počet písmenek v hlavním nápisu. Bohužel jsem nevymyslela, jak přidat čárky, ale ono to vůbec nevadí.

K razítkování jsem používala mini inkousty od Archivalu (miniArchivaly, proč to nenapsat lehce, že). Jsou skvěle pigmentované, tak jsem si druhým a dokonce i třetím otiskem udělala ozdoby na kartičkách. Tím jsme si propojila kartičky na stránce a použitím proužku papíru jsem to vše propojila s předchozí stránkou.

Poslední stránka je taková něžně holčičí. Nepotřebovala žádné velké zdobení, jen krásný papír z kolekce Storyline Chapters. A opět tu je krásná abeceda od Ali.

Za nápis jsem si zvolila slovo PAUZA i když PŘESTÁVKA by byla asi lepší (to mě napadlo až teď při psaní, asi mám více zažitou krmící pauzu...). Opět jsem použila miniArchivaly. Tím, jak jsem razítkovala hodně ke kraji stránky, tak mi zbylo nad nadpisem hodně místa. To jsem zaplnila pomocí samolepky z jedné z kolekcí Storyline a puffy samolepku Wonders. Je to totiž skvělý nápad, mít papíry, speciální papíry i samolepky v jednom balení. Myslím, že zvolení šedé barvy byla šťastná volba.

Aby stránka nebyla jen o jednom papíře, který by tím moc nevynikl, tak jsem nechala u dvouch stran bílý okraj.

Použila jsem opět průhlednou samolepku od Heidi a doplnila je o papírové samolepky Super Cool (aby to nebylo moc jemné). A pod jednu z fotek jsem použila opět kousek kaktusového papíru, tentokrát bez kaktusu.

A když víte, že černý StazOn nebude ono, ale nevíte kterou barvu použít je dobré mít zbytek papíru, na který chci razítkovat. Slávu tedy provolávám Heidi, protože její papíry z tohoto stylu mají rozměr větší než 6x8.

To je pro dnešek vše. Modrou jsem vyvážila růžovou a chaos jemností. Stále přemýšlím, že bych porazítkovaný papír mohla ještě nějak využít nebo minimálně si znovu vyhrát takto s barvami.


Přeji krásné tvoření.


Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat