středa 11. srpna 2021

Project Life Week 28/2019

 

Krásný den!

Dnes je u nás po dlouhé době slunečno a to si úplně říkalo o barevně laděný letní týden. A ano, stále doháním skluz, ale kdo by to řešil, že. Alespoň jsem si připomněla, jak byli kluci malí a relativně hodní :)

K ruce jsem si vzala materiál od Shimelle s názvem STARshine a vytvořila tak asi nejbarevnější divočinu roku 2019 v albu. Pokud Vás tento materiál nadchne, neváhejte si ho pořídit na e-shopu, Lotka tam ještě pár kousků má. Navíc je k němu i parádní razítko, tomu tedy stále odolávám a přesvědčuji samu sebe, že nemusím mít vše co vidím 😊 No, uvidíme, jak mi to dlouho vydrží.

A pokud si nejste jistí, že je tahle divočina pro Vás, mrkněte do mého staršího článku, kde je zpracování dvoustrany trochu umírněnější a i s tipem na výlet, který ještě do konce prázdnin můžete hravě zvládnout.


Levá strana je vložená v kapse designu P, kde jsem se nechala trochu inspirovat Ajkou z týmu a zkusila si trhnout do papíru. Musím říct, že to bylo fajn a asi si to co nejdříve zopakuji. 

Na stránce jsem tedy použila jen papíry ze sady STARshine 6x6. Samolepky a chipboard samolepky nic víc. Tedy pokud nebudu počítat lepidlo, nůžky a Multiliner od Copicu. Tentokrát jsem místo bílého papíru na pár kartičkách použila papír ze sady s designem z druhé strany, jež se mi nelíbil a vím, že bych ho nikdy nepoužila. Minimalizovala jsem tak zbytky kolekce a uchránila bílou čtvrtku na jiný projekt.


Lepila jsem různé barvy i vzory přes sebe a překvapilo mne, jak to dobře vypadá. I když jsem spíš příznivec clean & simple stránek. Tohle mne opravdu bavilo, to vybočení z " tvořící komfortní zóny". Zkuste si to taky někdy, vybočit. Vyzkoušet si jiný styl, barvy nebo aspoň rozvržení. Vaše album tak získá na dynamice a případní prohlížející budou šokovaní tou změnou.

Pravá strana je zpracována v kapse typu F. Super rozložení, když máte hodně fotek. Ani tady jsem nepoužila o nic víc pomůcek a materiálu než na předchozí stránce. 


Jen jsem z jednoho papíru vystříhala pár hesel a vzniklo mi spoustu ozdob.

To je ode mne dnes vše. Mějte se krásně, užívejte si zbytek prázdnin a v září se snad už posunu do 2020 alba s materiálem od Ali E.

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat