pátek 16. července 2021

Traveler´s Notebook Léto 2021 - 1.díl

I já jsem se tento rok jako Jarka rozhodla, že také vytvořím letní Traveler's Notebook. Pojala jsem ho tak, že ho budu tvořit ze zážitků mého syna. 

Pořídila jsem si obyčejný Traveler's Notebook a začala tvořit.

Bavlnkama z galanterie jsem si na desky Traveler's Notebooku vyšila nadpis "LÉTO" a obrys České republiky. Na obrys ČR jsem použila šablonu z papírnictví. Samolepící ABC/123 na označení roku "2021" jsem použila Color Vibe od Simple Stories.  

Obrys ČR jsem rozdělila na obě strany desek tak, aby Čechy byly na titulce. Hlavní město Prahu, kde žijeme, jsem označila pomocí puffy (měkké) samolepky ve tvaru srdce ze sady Shine On Amy Tangerine


Na vnitřní stranu desek, jsem nalepila papír s domky vytištěné zlatou folií ze sady The Avenue od Jen Hadfield, tak aby zakryl šití ze předu.

Tím, že bude  Traveler's Notebook tvořen zážitky mého syna, jako titulní fotografii jsem použila tu s vysvědčením před školou. Fotku jsem doplnila o vystřižené vysačky - také ze sady The Avenue od Jen Hadfield a razítky natištěné následně vystřižené lístky. Tuto sadu mám už dlouho a tak není k dostání na e-shopu Scrapylife, ale vytypovala jsem pár jiných vhodných razítek lístků. 

Razítka lístků:

- Memory Planner od Heidi Swapp 

- Planner Clips Stamps & Die Hero Arts

- Tabs Clears Stamps Hero Arts


Lístky se dají také pořídit již předem natištěné, stačí jen natrhat:

- Starshine Ticket 

- Stitched Team Stickers

- Serendipity

Po titulní straně s fotografií jsem vytvořila dvoustranu, která se bude opakovat při každém novém výletu/zážitku/kempu atd. Vlevo bude vždy nějaká tiulní fotka, vpravo bavlnkou vyšité řádky a dole obrys mapy ČR s vyznačeným místem pomocí puffy (měkké) samolepky ve tvaru srdce ze sady Shine On Amy Tangerine. Opět jsem zakomponovala i lístky s datumem a názvem daného místa. 

Další strany z daného výletu/zážitku/kempu atd. jsou fotky a lístky. Texty jsem doplnila po vyfocení a nejen na lístky, ale i na volná místa. 

Abych opět zamaskovala zadní stranu šití, nalepila jsem další papír ze sady The Avenue od Jen Hadfield. Ze stejného papíru jsem vytvořila i vysačku a lístky. 





To je pro dnešní den vše. Hezký víkend,

Charlotta




1 komentář: