středa 12. dubna 2017

Vysouvací přáníčko

V týdnu jsem přemýšlela, co vytvořit - nechtělo se mi dělat klasické PLko - opravdu jsem si nevěděla rady a pak jsem otevřela diář a koukám: Káča (jakože kobyla) má 23. dubna narozeniny a k tomu ještě budeme slavit dvouleté výročí! Jsem ostuda, že jsem na to zapomněla. No a najednou byl nápad na světě :). Udělám Káče přáníčko.

Přáníčka jsem do teď dělala všehovšudy dvě a je to pro mně stejně těžké, a možná i horší, než klasická scrapbooková stránka. Po celém odpoledni naprosto těžké dřiny mi na stole zůstalo tohle... Přáníčkový guru ze mně nikdy nebude, to je mi jasný. Ale pyšná na sebe jsem. Byla to výzva a před těmi se neutíká. 



Použila jsem papír z balíčku Take Me Away od Pink Paislee a kartičku z Explore core kitu. Původně jsem ji chtěla jenom nalepit a pak si říkám - kobyla z přáníčka asi úplně odvařená nebude, tak to aby plnilo i nějakou další funkci. 

A tak jsem z obalu od samolepek vyrobila průhlednou kapsu a můžu si kartičky měnit jak chci. Klidně do aleluja. Takže kromě přání tam můžu vložit i týdenní plán nebo přehled toho, kdy jsme očkovali. A pokud bych našla fix na tabule, tak bych mohla popsat jen folii a kartička by zůstala pěkně čistá :). 

Fotka je podlepená pěnovými polštářky, přání je tak docela pěkně plastické a to já ráda.

  







Žádné komentáře:

Okomentovat