pátek 14. dubna 2017

Project Life Week 14/2017

Kvůli časové tísni jsem tentokrát opět nestihla VIDEO TUTORIAL, tak budu dělat vše pro to, aby už příští týden byl. 

Ve čtrnáctém týdnu roku 2017 mám nějak moc fotografií a i přes to, že nemám skoro žádné místo na texty jsem se je rozhodla použít všechny.





Na tento týden jsem zvolila plastové kapsy typu A (Becky Higgins) a k tomu pár kartiček z  kolekce Project 52 Fresh


Na předem potištěnou titulní kartičku jsem přidala označení týdne a plastový nápis "little moments" na který jsem nalepila phrase (slova) samolepku ze sady Posh Word Label Stickers (Simply Stories)


Jak jsem se už zmínila nemám v tomto týdnu moc místa na texty a tak jsem z té krásné kolekce Project 52 Fresh použila dvě kartičky, které mají na sobě natištěný formulář týdne. Stačilo jen do šedých boxíků nalepit samolepky čísel; pro oživení narazítkovat nějaké texty v barvě ladící k ostatním ozdobám a napsat texty. Otázka pár minut a je tu najednou textu dost :-)


Opět jsou tu i  mé "spojovací prvky"! Tentokrát jsou to razítka natištěná na bílou čtvrtku, která jsem vystříhla a nalepila pomocí 3D samolepek pro větší plastičnost. Pro "ukotvení" jsem použila phrase (slova) samolepky ze sady Posh Word Label Stickers (Simply Stories)


Abych tu smršť fotografií úplně neutopila vložila jsem i jednu jednodušší kartičku z  kolekce Project 52 Fresh s natištěným fotoaparátem, kterou jsem doplnila o phrase (slova) samolepky ze sady Posh Word Label Stickers (Simply Stories)



Přeji krásný velikonoční čas,

Charlotta



2 komentáře: