pátek 7. dubna 2017

Project Life Week 13/2017


V dnešním odprezentovaném 13. týdnu mého Project Life alba se setkáte s kombinací dvou docela nesourodých kolekcí. Většinou to tak nedělám, ale v hlavě jsem si prostě usmyslela, že to zkusím, protože jsou obě moc hezké.





Klasicky jsem zvolila plastové kapsy typu A (Becky Higgins) a k tomu její úžasnou novinkovou kolekci Project 52 Fresh. Ikdyž jsou k této kolekci různé doplňky, rozhodla jsem se je tentokrát nepoužít. Vzala jsem si k ruce jinou novinkovou sadu Dream On (Pinkfresh Studio), která není přímo PL, ale Scrapbook(ová). Pravda, hranice mezi tím jsou velmi úzké, ale tato kolekce nemá žádné klasické PL kartičky (mimo jedné 12inch čtvrtky, kterou si můžete rozstříhat) a tak ji do PL neřadím.

Překvapivě se dají tyto dvě kolekce jednoduše zkombinovat a to jak barevně, tak i docela podobným fontem (tedy pro mé oko podobným). 

Všechny kartičky (mimo dvou podkladových) jsou z kolekce Project 52 Fresh. 

Na titulku jsem použila jen rotační razítko na označení datumu a koženkové samolepky a kartonový výsek (žluté) ve tvaru srdce z Dream On kolekce (Pinkfresh Studio). 


Do jedné kapsy se mi nehodila žádná kartička a tak jsem vložila jsem kartonový výsek textu z Dream On kolekce (Pinkfresh Studio). Obrysové srdíčko, které na výseku můžete vidět jsem přidala - je to puffy samolepka


A tady se dostáváme ke kartičce, která za to vše co v tomto týdnu vzniklo, může. Ano, je to ten žlutý "flek" :-) Už když jsem si Project 52 Fresh kolekci pořídila, věděla jsem, že to je jedna z mých nej... kartiček! Dnes na ni přišla konečně řada. Připomíná mi moji oblíbenou mangovou zmrzlinu, která je vyfocená hned nad ní. Jen to pořád něco chtělo a tak jsem se na "flek" rozhodla narazítkovat text a nalepit hvězdičku - puffy samolepka


"Spojovací prvky" nemůžou chybět ani v tomto týdnu. Zvolila jsem etikety, které jsou vytištěné na kartičkách z již zmiňované Project 52 Fresh kolekce. Některé mají na sobě již vytištěný text, jiné jsou bez. Ty prázdné jsem orazítkovala a vše pak připevnila pomocí sešívačky.


Jak jsem již na začátku psala, dvě kartičky nejsou z kolekce Project 52 Fresh. Prostě mi žádná neseděla a tak jsem použila klasické kartičky o velikosti 4x6 inch se čtverečkovaným podkladem (Grid PL cards / Becky Higgins). Na ty jsem nalepila fotky a proužky potištěného textu (z kartiček z kolekce Project 52 Fresh); sešívačkou připevnila kartonový výsek ve tvaru srdce z Dream On kolekce (Pinkfresh Studio) a nakonec napsala text. Hned mi vznikl můj oblíbený "spojovací prvek" :-) 



To je pro dnešní den vše. 

Děkuji a užijte si krásný a hlavně odpočinkový víkend, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat