pondělí 3. dubna 2017

Project Life - 10. týden 2017 + korálková kartička


O vzhledu našeho desátého týdne v Project Life albu rozhodly tyto dvě úžasné kartičky...












Když jsem si kupovala papír s těmito nádhernými kartičkami, věděla jsem, že tyto dvě kartičky musí být spolu. Jsou tak krásně elegantní, prostě chic :-) A když jsem pak při prohlížení fotek desátého týdne našla fotku s růžemi, bylo rozhodnuto...




Dvě kartičky jsem tedy měla vybrané, ale co dál? Zjistila jsem, že moc papírů, které by ladily k té červeno-růžové kartičce, nemám :-( Nakonec jsem si je vyrobila pomocí sprejů Color Shine od Heidi Swapp. Vzala jsem dva odstíny sprejů a na papíru nějak smíchala, až vznikla docela podobná barva té kartě s růžemi. Některé papíry jsem ještě přetřela přes hvězdičkovou šablonu gessem. Potom jsem nastříkala ještě bílý papír pomocí této květinové šablony, když je na stránce docela dost květin, tak se pěkně hodila. Tu jsem pak podložila pod fotku s kávou a druhou jsem ještě vyřízla na 3x4 inch a nechala jen tak v kapse (nalepila jsem ještě kamínek jako střed květiny). Na fotce s kávou je ještě použité srdce z Puffy samolepek a růžové srdíčko z této kolekce.

























Jako úvodku jsem použila tmavý papír, na který jsem dala rámeček z této sady Take Me Away (barevně i stylem stránky se velmi hodil), vellum, na to čísla od Heidi Swapp a bílé datum. 



Na kartu vedle jsem nalepila vellum 4x6 inch, uvnitř ho protrhala, aby byly vidět krásné barvy květin, nalepila samolepicí chipboard z Take Me Away a bílou květinu z Puffy samolepek.




Bílé Puffy samolepky jsem použila ještě u černobílé fotky. Vím, že někdo (viď Péťo :-) nemá rád kombinování angličtiny a češtiny. Já toto neřeším - znáte ten pocit, když v archu najdete všechna písmenka, jupíííí!!! Horší je, když nějaké chybí, hned zkoušíte v jiném jazyce :-D Takže já jazyky (a nejen ty) kombinuji.



Tato fotka zase sváděla napsat text fixou na chodník. Popisování fotek fixou jsem poprvé viděla u Ali Edwards a moc se mi to líbí, kort, když je na to na fotce nějaké "super" místo, jako třeba chodník :-)
Na kartičku jsem pak jen nalepila papírový výsek - visačku z Take Me Away, bílý nápis "Here"  a kulaté "E" z této kolekce




Další detaily kartiček (použité samolepicí chipboardy z Take Me Away u fotky s šicím strojem, nápis Cheeky od Heidi Swapp a šipka u další fotky a černobílá abeceda a kytičková kartička z Take Me Away u fotky poslední, která je opět otevírací a schovává journaling celého týdne)...






A tady Vám ukáži, jak krásně lehce se dá vyrobit velmi originální kartička. Do bigshotu si do dvou karet vyříznu nějaký tvar (tady čtverec, ale dělala jsem i srdíčko a jde to samozřejmě i s dalšími tvary). Do díry, která vznikne přilepím vlasec s navlečenými korálky a kartičky pak už jen slepím k sobě. Je to moc pěkný doplněk stránky, při otáčení stránek se korálky i docela pohybují, takže takové moje vylepšené chrastidlo. Na kartičce je pak ještě výsek z Take Me Away a nějaké washi-pásky.



Doufám, že se Vám nápad líbil a těším se zase příště. Pěkné pondělí.








4 komentáře:

  1. Evi, tak korálková kartička je THE BEST!!! To musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, to jsem ráda, že se Ti líbí... tak jsem zvědavá, jak dopadne v Tvém podání :-)

      Vymazat
  2. Kombinace růžové se šedivou je úžasná! Tvůj styl má šmrnc a moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, moc. Jsem ráda, že se líbí, člověk si není nikdy jistý, že to, co se líbí jemu, je atraktivní i pro ostatní :-)

      Vymazat