pondělí 24. dubna 2017

Druhý a třetí PL týden 2017

Krásné pondělí !


Pomalu pokračuju ve scrapování letošního roku. Aktuálně jsem zaseknutá, protože od ledna je tolik fotek a stalo se tak moc... a než abych se tím probírala, tak raději PL od konce února ignoruju. Nabírání skluzu mně dokáže pěkně vystresovat, takže dělám, že skluz neexistuje a žádné resty nemám... I přes to, jak mě každé setkání s dalšíma PLkářkama nadchne a ... 



 mám hned soustu nápadů a chuti do tvoření, tak poslední měsíce ke stolu téměř nesedám. Za prvé jsme stěhovali, za druhé nemám večer vůbec náladu na další sezení u počítače a kolážování fotek. Kéž by se tenhle krok dal přeskočit! Ve finále je to tvoření pak už hračka.


Ukážu vám, jak jsem zpracovala 2 a 3. týden roku, oba týdny na události ještě dost chudé, takže to byla rychlovka.

Opět jsem si vzala k ruce kolekci Project 52 Fresh. Čím dál, tím víc se mi líbí mít v albu nějaký jednotící prvek. Nejen titulky týdnů, ale celá kolekce dokážou propojit stránky přesně tak, jak mi to ve starších albech "každej pes jiná ves" chybělo. Kromě P52F jsem ještě použila kartičku s balonky a pruhovanou 6x4' z value kitu This & That.



Na obou stranách jsem vyšívala. Nic světoborného, ale líbil se mi opakující se motiv srdíček. Tak jsem přes fotku sbírky svých alb ručně jedno vyšila.  Druhé je líp viditelné na živo na černobílé koláži s kamarádčiným mimčem. 
Titulní kartičku jsem kromě roller razítka s datumem tentokrát ozdobila puffy samolepkami a dřevěnými výseky.
Přes fotku našeho 2. kocoura jsem dala vellum, ve kterém jsem skalpelem vyřízla kolečko a doplnila jsem frázovými samolepkami z kočičí kolekce od Studio Calico, kterou mám doma v zásobě celou snad 3x. Nápis "the weekend" je vršek malé kartičky z Project 52 kolekce. 



Druhá strana s týdnem číslo 3 je ustřižená kapsa typu P. Vellum a chipboardová vločka jsou z předloňských vánočních kolekcí a samolepka, která je nalepená přes vločku s nápisem Lets stay home z aršíku frází ze starší kolekce od Amy Tangerine. Celý týden se totiž nesl v duchu "zůstat večer doma a scrapovat" (dělala jsem album 2016). Na titulku jsem pouze lípla puffy hvězdičku, co mi zbyla po 1. týdnu z kolekce Snow & Cocoa, pod lístky z kina jsem použila papír se stejným vzorem jako celé mé album na rok 2017 a vylovila jsem jednu starší vyplňovací kartičku, kam jsem napsala své aktuální oblíbené věci. Obě stránky vedle sebe působí celkem sladěně, co myslíte?



A to je pro dnešek všechno. Příště se doufám uvidíme u nějakého dvouciferného týdne 2017 ;-)

Žanet


9 komentářů:

  1. Ty titulni karticky jsou fakt super spojovaci prvek, krasne to mas! Jana Ben.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani. Vypadá to, že kartičky mě budou provázet celý rok, moc si to s nima užívám.

      Vymazat
  2. Žanetko, žádné poraženectví! Stránky jsou krásné ... a jestli Ti aktuálně chybí 13 týdnů, tak já jsem na tom asi 2x hůř ;) Mimochodem, Tvůj loňský PL byl super a neztrácej svůj styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvaly, Jani. Chybí mi 4. - 6. a pak od 8. doteď. Dneska jsem si předsevzala volný večer u fotek, až to nakolážuju a roztřídím, tak bude skoro vyhráno. Tak ať nám to jde od ruky! Ještě, že máme ty DT, které nad náma stojí s bičem (to teda hodně s nadsázkou, představa Lottky s bičem, jak mě nutí scrapovat je docela absurdní:)

      Vymazat
    2. :-D ...ještě jsem nedočetla poslední řádek a už jsem se smála mooooc! Přesně jak píšou holky, vůbec nic se neděje a není důvod se stresovat. Jinak můj nejméně oblíbený krok je taky ta úprava fotek.

      Vymazat
  3. Žanet, kouzelná dvoustrana. Ladí krásně ;-) Vyšívání přes fotku je odvážné, ale dopadlo skvěle!!! A přesně jak píše Jana, tvůj styl miluju a tvůj "každý pes, jiná ves" je právě tím sjednocujícím prvkem tvých alb ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že jsem se zapomněla podepsat :-) Sonča :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní stránky :). Moc se mi líbí, jak na fotce vypadají PL alba celkem drobně :) a taky musím obdivovat jejich množství :)

    OdpovědětVymazat