středa 5. dubna 2017

Project Life - Poslední stránka ze září


Dneska vám ukáži poslední stránku ze září. Sešly se mi fotky z několika akcí. Některé jsou ze začátku měsíce a některé z konce, ale to mi vůbec nevadí.

Nejprve jsem si řekla, že chci použít mini kit Dazzle od Becky Higgins. To byl základ, od kterého se vše odvíjelo. Jelikož část fotek je trochu do růžového odstínu, ale jsou na nich hlavně kluci, rozhodla jsem se to vyvážit modrými kartičkami. Naštěstí jich je v kitu dost. Rozvržení stránky je v klasickém designu typu A.


Zaoblené rohy mi moc nesedí, ale není to žádný problém. Kapsy jsou stejně větší než kartičky, takže stejně by bylo lepší je podlepit, aby se moc nehýbaly. Kartičky jsem si z každé strany trochu seřízla a vůbec jim to neuškodilo. Navíc podlepováním si můžete udělat kapsičky na další fotky nebo velké množství textu.
Tentokrát jsem použila zlaté abecedy od Heidi Swapp, které jsou původně určené pro diáře (koho by to však odradilo). Větší font je Hello Beautiful Gold&Silver (myslím, že se však již nevyrábí) a ten menší je všem známá Memory planner abeceda.


Středovou část tvoří směs fotek s prarodiči. Ve svém PL albu používám různé zkratky pro některé členy rodiny. Je to usnadnění a aspoň si nad tím někdo za pár let potrápí hlavu. Každopádně po použití nové náplně StazOn na razítkovací polštářek jsem měla náladu razítkovat. Nejprve jsem na fotky narazítkovala písmenka určená jednotlivým rodinám. Krásně se na to hodila razítkovací abeceda Typewriter. Dále jsem chtěla použít rotační razítko od Becky Higgins Project Life Roller Phrase. Bohužel se mi na kartičku neotiskl celý text, ale v papírovém světě to není žádný problém. Natiskla jsem si tedy frázi znovu na bílý papír. Jakmile se mi otisk líbil, vystřihla jsem ho a nalepila. Myslím, že to vypadá dobře, možná lépe než původní nápad.


Na této kartičce jsem ponechala zaoblené rohy. Líbil se mi text a seříznutím by mi nenavazovala na fotky. Navíc poslouží i jako ozdoba oproti ostrým rohům a trojúhelníkům zde použitých. 


Krásnou velkou kartičku určenou na text jsem zaplnila spíše fotkou. Moc se mi líbí, jak na fotku navazují bílé čárkované řádky.



Ač jsem tedy na stránku použila jen jednu barvu kartiček, doplněnou o zlaté abecedy a bílé podkladové kartičky nepůsobí fádně. Různé vzory dodají jemné oživení, které doplní bílé nápisy a fráze na bílých vlaječkách. O zbytek se postarají fotky.

Jsem zvědavá, jakou další stránku z tohoto mini kitu vytvořím. Tvořili jste už z tohoto kitu?

Přeji krásný zbytek dne a ať se vám krásně lepí.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat