pátek 21. dubna 2017

Project Life Week 49/2016


Vzhledem k zimnímu počasí, které venku panuje jsem se rozhodla, že zapátrám trochu v minulosti svého PL alba a představím vám svůj 49tý týden loňské roku. Ano, jedná se o čas vánoční :-) 







Obě strany jsem vložila do základních kapes typu A (Becky Higgins) a vše ostatní včetně doplňků je ze zimní kolekce Oh Joy (Pinkfresh Studio). 

Na titulní kartičku jsem použila papír, který jsem uřízla na velikost 4x6 inch ze sady Oh Joy a navrch jsem nalepila označení týdne pomocí chipboard (kartonových) samolepek ze stejné kolekce. 


Tato kolekce obsahuje čtvrtku 12x12 inch s natištěnými PL kartičkami, které jsou označeny čísly pro jednotlivé dny. Vytvořila jsem si z nich základ, kteý jsem doplňovala o fotografie, doplňky a jiné papíry z Oh Joy kolekce.  V tomto případě jsem číslo "9" přilepila pomocí 3D čtverečků.


Jedna z mnoha ozdob, které jsou součástí kolekce - nádherné plastové ozdoby. Aby vynikl jejich slavnostní design nalepila jsem je většinou na černo/bílé fotografie nebo kartičky.


Jako spojovací prvek jsem použila puffy (měkké) samolepky hvězdiček a phrase (slova) samolepky


Přeji krásný a snad už teplejší víkend,

Charlotta



4 komentáře:

  1. Charlott, krásné, čisté, jednoduché! Tleskám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna stranka a ted se i k tomu aktualnimu pocasi docela hodi :-)))) (Verca S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Veru, no právě, že mě to počasí přesvědčilo, že je ok, to zveřejnit i v dubnu :-D

      Vymazat