pondělí 10. dubna 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 36. týden

Dnes vám ukážu 36 týden, týden kdy jsme s přítelem oslavily 3 roky spolu.









Resty z minulého roku zatím moc neubývá, ale pokořila jsem alespoň tento. Ačkoliv vypadá stránka zamilovaně a vesele, vlastně ten týden zas tak veselý nebyl ... Při psaní žurnalingu jsem chvíli přemýšlela, zda neveselou událost psát či ne, ale je to můj/náš život a to k tomu holt patří. Píšete si do žurnalingu opravdu vše? I to špatné?

Na minulém klubu jsem Lotce pořádně prošmejdila obchod a vybrala jsem si věci, které mne na eshopu na první pohled vlastně vůbec nezaujaly ...


Týden jsem tvořila do klasického "áčka". Jako základ jsem si vzala dva papíry - jeden ze starší kolekce Moonstruck a druhý z kolekce novinkové Oh my heart, oba od Pink Paislee. Žurnaling jsem psala na počítači a text "week 36" jsem se barvou a písmem snažila trošku ladit ke stránce. Zdobila jsem jen trochu. Na kartičku se srdíčkem jsem použila zlatou abecedu od Pinkfresh Studio. Zlaté samolepky ve tvaru koleček jsou z hodně staré kolekce Amelia od Studio Calico. Jako takovou pomyslnou třešničkou na stránce je chipboardové srdíčko z kolekce Indigo Hills od Pinkfresh Studio.










7 komentářů:

  1. ...já to tvoje tvoření prostě MILUJU. Jsi skvělá! A ano, píšu i ty špatné/smutné věci které k živitu patří. Nicméně mám jeden týden ve 2015, který nejsem schopna zpracovat ještě teď, ale vím, že jednou ten správný čas nastane a zvládnu to. A k otázce restu? :-D Barunko, jsem si jista, že máš víc zpracovaného z minulého než já, takže klid :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlato <3

      Jako rok 2016 už mne nestresuje, nějak jsem ztratila přehled o tom, kolik mi toho chybí :D ale rok 2017 ten mne teda stresuje hodně, tam totiž přesně vím kolik mi chybí :D

      Vymazat
    2. Jeee, tak ten nestresuje me! Tím, ze delam pravidelně páteční příspěvky, tak jsem v poho :-)

      Vymazat
  2. Píšu všechno, nejvíc se mi osvědčuje psát věci s odstupem. Pak není úplně důležitý každý takeaway nebo pizza, případně každá hádka nebo zranění, ale ty podstatné věci, které mě někam posunuly nebo jsem zkusila prvně/ jinak. Stejně tak i ty smutné je dobré zaznamenat a mít je v albu, holt je takový život. A máš to boží. Takový jarní, svěží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to teď osvědčuje, jak dělám album s velkým zpožděním, že už nepíšu všechno. Hlavní je tedy ty zápisky vůbec mít :D To teda teďka trochu flákám ...

      Jarní svěží týden v září :D

      Vymazat
  3. Září je takový druhý jaro :-)
    Já jedu jen podle zápisků v diáři, mám zpoždění od února a už z hlavy nevím vůbec nic. Tak aspoň to nebude vykecávací

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, Baru. Já píšu do journalingu vše (někdy jsou to vysloveně depresivní týdne, ale co, vždy není veselo :-(

    OdpovědětVymazat