středa 26. dubna 2017

A pak přišlo jaro v mém PL albu


Ahoj ahoj :). Dneska pro vás mám dvoustranu z letošního nejhezčího týdne. Pamatujete na něj? Byl sluníčkový, všechno zezelenalo a vykvetlo a venku bylo krásně teplo, že se dalo chodit v tílku. Tento týden mě neskutečně nabil pozitivní energií - hodně času jsem trávila venku s Leonkou a fotila. 



A tak nikoho nepřekvapí, že jsem měla problém vybrat ty nejlepší fotky, abych je zařadila do alba. Mám jich asi milion a jedna hezčí než druhá. Byl to boj a nakonec jsem jich vybrala pět. Všechny na šířku, což se pro kapsy typu A úplně nehodí. 

Čím pak zaplnit ty malé kapsičky uprostřed? A pak mi to došlo. Vzpomněla jsem si, že mi v krabici odpočívá Explore core kit, který se za prvé dokonale hodí k výletnickým fotografiím a za druhé obsahuje kartičky s fotkou v pozadí. Problém vyřešen. Stránka vypadá opticky "normálně", není přeplněná textem a hezky ladí. 

Tuto kolekci Explore si můžete také doladit mnoha doplňky, které Becky Higgins nabízí. 


Poučení pro příště: pokud chceš psát na kartičky, které máš jen jednou, líbí se ti a perfektně zapadají do chystané stránky, nepoužívej kaligrafický fix, když nevíš, jak pořádně na něj! Dopadne to špatně :-)

Úvodní kartička postrádá číslo týdne - vůbec jsem nevěděla, jak ho tam napasovat, aby vypadalo dobře, takže datum musí stačit.


Velký nápis "Make every moment count" jsem vystřihla z kartičky 6x4inch z Explore Core Kitu a podlepila ho 3D polštářky. Budu to muset dělat častěji, stránku to hezky oživí. 


Přeji hezký den,

Kačka


1 komentář:

  1. Kači, to je boží stránka. V tomto hnusném počasí úplné pohlazení.(Verča S.)

    OdpovědětVymazat