pondělí 17. dubna 2017

Project Life - 7. týden 2017 + uchování "placatých" vzpomínek v albu

Náš 7. týden nemůže být jiný než růžový, protože v tomto týdnu byl svátek svatého Valentýna...




I když lidé v ČR mají na přebírání různých svátků ze zahraničí odlišné názory, my jsme rádi za každý další "důvod", kdy si můžeme udělat radost. Proto Valentýna lehce "slavíme" a v albu jsou tyto stránky většinou růžové, protože ji mám radši, než rudou.






Letos jsem vybrala kartičky z těchto papírů. Barvu jsem zvolila růžovou s trochu šedou. 

Na úvodní kartičku jsem použila název bonjour z těchto  acetátových ozdob od Heidi, číslo týdne jsou písmenka z růžové sady a mašlička opět od Heidi Swapp. 



Kartička napravo je ozdobená novinkovými samolepicími nápisy, které jsem vybrala v odstínech růžové a opět růžová písmenka, jen v jiném odstínu růžové.



Chtěla jsem si uchovat lístky růží, které jsem dostala, proto jsem je nechala usušit v knize a pak vložila do odklápěcí náhradní kapsy, kterou jsem opět ozdobila papíry z výše uvedené sady a nálepkou z tohoto archu. Pod otevírací kapsou je fotka čerstvých růží.




Na tyto dvě sousední kartičky jsem opět použila nálepku z této sady, kterou jsem ustřihla a zbytek nalepila na vedlejší kartu. Jako spojovací prvek celé dvoustrany jsem udělala pruhované trojúhelníčky - na této kartě ozdobené kytičkou z této nádherné sady Take Me Away. 



Na druhé straně je epoxy srdíčko od Amy Tangerine, které se na stránce ještě jednou opakuje u čtvercové fotky, která je nalepená na kartičce od Heidi. Sice je původně pro diář, ale to mi vůbec neva :-)





Kartička, která uvnitř skrývá journalig celého týdne, je obarvená akryl barvami a gessem, na to nalepený pruh papíru z kolekce, která je v celém týdnu. Na to jsem nalepila půlku nápisu "sweet", co mi zbyl z těchto nálepek, washi pásky a narazila jsem růžově slovo LIFE, z razítek od Ali Edwards. 


Tady opět použité nalepovací nápisy a srdíčko, písmenka z růžových archů + nějaké washi pásky...












Přeji Vám krásné velikonoční pondělí a těším se zase příště.





Žádné komentáře:

Okomentovat