středa 18. ledna 2017

Víkend 2/17

Ahoj všem!

Dneska vám chci ukázat dvoustranu z uplynulého víkendu. Původně jsem chtěla zpracovat celý týden, ale fotek málo, takže nakonec takhle :). 


Tenhle víkend byl možná nejlepší v mém životě. Krásně jsem si odpočinula a zablbla jako malé dítě :) -> ať žije noční bobování :D.

Jo a bude to bez textů, ještě pořád jsem nevstřebala všechny zážitky :) (a ono by se to snad ani nedalo publikovat :D)


Na dvoustranu jsem použila kartičky z Explore core kitu. Jsou krásně cestovatelské a my jsme přece cestovaly a málem si z toho udělaly super dovču, protože napadlo tolik sněhu, až jsme myslely, že tam budeme muset zůstat do jara :D. Však se koukněte, jak vypadalo sousedovic auto po jedné noci :D. To naše na tom nebylo o moc líp :D Přišlo mi, že fotky už další ozdoby nepotřebují, tak jsem stranu nechala kompletně bez zdobení. 

A co vy? Jezdíte na hory? Lyžovat nebo bobovat? Nebo se jenom válet (jako my :D)? 

Mějte se fajn! 

Káča



Žádné komentáře:

Okomentovat