pondělí 30. ledna 2017

Poslední nový člen Scrapylife DT 2017 je tu!

Dovolte mi uvést poslední členku Scrapylife kreativního týmu pro rok 2017! Je jí, pro někoho již známá tvář,  Eva. Bude se spolu se Žanetou a Bárou dělit o Scrapylife pondělní blog. Jsem si jistá, že nám její příspěvky přinesou nové a svěží nápady, protože jak se určitě sami přesvědčíte, Eva jich má víc než dost. A teď už nechám Evu, aby nám něco málo o sobě prozradila. 




Přeji všem krásný den,

jsem velice ráda, že mě Lotka oslovila a já se mohu stát součástí tak super společnosti dalších „závislaček“ na papírovém tvoření, jako jsem já :-) S některými z vás se známe z různých setkání, či diskuzí, ale pro ty z vás, které mě neznají se představím:

jmenuji se Eva, je mi 34 a máme s manželem 3 děti. Scrapbooking – Project Life jsem objevila na konci roku 2014 náhodou na internetu. Na první pohled mě to velmi oslovilo, protože jsem hodně kreativní člověk. Miluji pořádat různé rodinné oslavy, které připravuji od dekorací interiéru až po dort a zajímavě zabalené dárky. Moje kreativita se nejvíc rozrostla po narození třetího miminka – dcery, (po dvou chlapečcích je to asi úplně jasné :-)), kdy jsem se kvůli ní naučila šít na stroji, abychom mohly nosit stejné sukně, háčkovat, vyrábět dekorace do vlasů, atd., atd. Je toho opravdu moc a spoustu věcí už moc nestíhám :-(. Vzdělání mám naprosto v jiném oboru, ale kdo by taky v 15-ti věděl, co ho bude v životě bavit a jakou školu si vybrat. V dětství jsem si ráda dělala různé deníčky, atp., kam jsem si schovávala všelijaké kravinky na památku (vstupenky z akcí, malé mušle od moře, lepila písek a kamínky, dokonce si pamatuji i na vyhořelou prskavku ze stromečku, která mi deníček velmi špinila, jak odpadávaly vyhořelé kusy). Tyto deníčky již ale bohužel nemám :-(

Jediné, čeho velmi lituji je to, že jsem Project Life, objevila až nedávno a nemám zdokumentované nejranější dětství našich dětí. „Bohužel“ nejstaršímu synovi je už 11 let a to bych zpětně nezvládla, ale nebýt těch let na dodělání tolik, určitě bych do toho šla. Samozřejmě, že fotek máme plno, dokonce jsem je i vyvolávala (i když manžel nechápal a trochu i protestoval, k čemu nám budou vyvolané, když jsou v PC, ale kdo si je v PC někdy prohlíží? Zato vyvolané v albech se čas od času prohlédnou a co teprve Project Life... ten si prohlíží celá rodina, hlavně, když je vyndám a chci něco tvořit :-D.). Ale pro mě je pravý Project Life hlavně o fotkách a o journalingu a ten bohužel zpětně 11 let nemám.


Project Life







Novodobý začátek mého papírové tvoření byl tedy na konci roku 2014 Project Life, pokračovala jsem přes 30-tkové stránky, nějaké insta alba, mini alba jako je December Daily – v mém podání Advent denně, alba babičkám, trenérům, učitelkám do školy, nějaký exploding box, přáníčka, atd., atd. Mám i blog, kde nějaké projekty mám, ale mé novoroční předsevzetí je ho aktualizovat, tak doufejme, že se povede: http://papirovalaska.blogspot.cz/

mini alba a exploding box





 



Holky, co znají mé stránky říkají, že mé poznávací znamení je „nekonečný“ journaling a zlatá :-) Já bych to trochu opravila a řekla, že je to lesk a třpytky. A poslední dobou ráda využívám šicí stroj a neotřelé nápady, aby album bylo pro mě ještě více zajímavé. Nejvíc nápadů mám večer v posteli před usnutím, to i vstanu a jdu si to zapsat, abych to do rána nezapomněla :-) Takhle vzniklo naše album Advent denně.


ukázky z mini alba December Daily neboli Advent denně





A ten nekonečný journaling – ano, každý večer si sednu k PC a píšu, co naše rodina zažila, takže za týden toho mám docela dost. Mám ho na stránce ale šikovně schovaný, že ne každý při prohlížení alba hned může číst naše každodenní zážitky, ale o tom třeba někdy příště….

Budu se tedy těšit příště...

Eva



5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji Baru i Žanet...
      A o Tvých pozorovacích schopností nepochybuji :-)
      E.

      Vymazat
  2. Jééé, já věděla, že se v sobotu něco "ukulo" s Lotkou, tak vítej, Evi:-)
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, moc se těším na další příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat