pondělí 9. ledna 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 41. týden

Nikdy bych nečekala, že budu vlastnit kolekci, kde už mám předem připravené kartičky s čísly týdne. A ono jo! 



Je to strašné klišé tohle psát o skoro každé kolekci, ale kolekce PROJECT 52 FRESH mne zaujala na první pohled. Také se rozhodně zařadí do mých top kolekcí. Ty barvy jsou prostě nádhera. Při dohánění skluzu také dost oceňuji právě tu (skoro) hotovou týdenní kartičku.

Zdobila jsem pouze papírovými výseky z té samé kolekce, enamelkovými srdíčky a tou skvělou glitterovou abecedou, ve které už mi zase dochází písmenka! Žurnaling bude na těch dvou bílých kartičkách. 

Na jedné kartičce mám fotku jídla - Vylítaní ptáčci, které je naším oblíbeným. Abych nemusela pořád vyhledávat na internetu recept nebo ho tisknout, připojila jsem k fotce také QR kód, který po načtení obsahuje přímo odkaz na recept. Takže pokud máte chytré telefony, šup načíst. Je to fakt dobrota! 








VIDEO




1 komentář:

  1. Taky jsem z téhle kolekce unešená, ty barvy jsou top a představa, kolik by mi to ušetřilo čísel :-) Snad mě to neomrzí

    OdpovědětVymazat