středa 11. ledna 2017

Týden 1/17 + jak je to s tím číslováním?!


Teda, ten týden utekla jak voda! Tentokrát jsem měla lehce problém stihnout uzávěrku, dvoustranu jsem tvořila až včera odpoledne a opravdu jsem se bála, jak to všechno dopadne. Nakonec jsem všechno zmákla a jsem tady, abych vám ukázala můj první týden v roce 2017! 




Původně jsem myslela, že mám málo fotek, nakonec z toho vylezla dvoustrana jak se patří :). Týden byl lehce hektický - po Vánocích znovu do práce, první týden novoročních předsevzetí, snažila jsem se pracovat s Káčou (což úplně nevyšlo, protože se chová jak já nevím co...) a o víkendu jsme měli u mamky Vánoce se ségrama a babičkama atd. Do toho jsme vymyslely, že polezeme na Klíč, což je tady u nás nejvyšší hora (přes 700m. n. m.), abychom viděly východ Slunce. Tenhle parádní nápad si zaslouží vlastní dvoustranu -> ukážu příště :)


Barevnost týdne určila fotka Káči - ta její ohlávka je boží <3, ona je celá boží, moje kočička růžová <3. Použila jsem kartičky Prismatic Core Kit - jsou dokonalé :), Fotky jsem opět zmenšila - používám velikost 9*14 cm - a podlepila je bílou čtvrtkou. Příjde mi, že pak celá stránka vypadá uhlazeněji, uceleněji atd.

 

A mimochodem, taky máte problém s číslováním týdnů? Zjistila jsem, že existuje nějaká ISO norma, která jasně říká, kdy začít číslovat týdny nového roku. 

Pokud týden začíná ve čtvrtek či dříve, jde o první týden v roce. První týden v roce tedy obsahuje minimálně jeden pracovní den. Pokud však rok začíná až v pátek či později, první týden v roce začíná až následující pondělí.
- citováno z kalendář Béda 


Mějte se hezky a za týden se zase těším :)
Katka


11 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nic, už jsem si to přečetla pořádně :-) Máte to správně holky a já jsem blbec :-) Nejenže mám celý minulý rok špatně číslovaný, tak ještě neumím číst :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě taky ten minulý špatně :D, proto jsem po tom teď pátrala ;)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Musím Ti tedy ale říct, že jsi mně pěkně zamotala hlavu. Protože já ho mám vlastně podle toho návodu dobře, začala jsem až 4. 1., ale vyšlo mi jen 51 týdnů a my se vždy učili, že rok má 52-53 týdnů :-D Takže můj původní příspěvek je správně :-D

      Vymazat
    4. a nemáš některý týden dvakrát? Podle Bédy (http://kalendar.beda.cz/prehledna-tabulka-tydnu?year=2016) má 2016 normálně 52 týdnů a začíná taky od 4.1.16

      Vymazat
    5. tak to jsem fakt nepotřebovala vědět :-) Někde mám chybu, ale kde, to nevím :-) Vždyť je to nakonec jedno, ale štve mě to! :-D

      Vymazat
  3. Já teda začínám podle toho jak mi to vyjde :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky začínám jak mi to vyjde v ten daný rok - tj. tento rok mám první týden 1.-8.1.2017 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale Kačí, musím říct, že je super, že jsi s něčím takovým přišla. Ani jsem netušila, že to tak je :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja vedu tydny podle toho jak je to v kalendari. 😀 (Verca S.)

    OdpovědětVymazat