pátek 13. ledna 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 1/2017


Dnes vám přináším svůj první VIDEO TUTORIAL a to hned s prvním týdnem tohoto roku. Nebudu ty video tutorialy točit každý týden, ale určitě je ode mě uvidíte častěji, budu je střídat s klasickým příspěvkem mého PL týdne.









Na vytvoření této dvoustrany jsem si vybrala kartičky od Becky Higgins z kolekce MODERN, přidala pár ozdob z jiných kolekcí, které mi k tomu sedí a vše vložila do dvou typů PL kapes.


Kapsa vlevo (WeR) je pozůstatek z předchozí stránky (titulka 2017) a vpravo jsem zvolila klasiku v podobě kapsy typu A (Becky Higgins)

Také jsem vlevo nechala tři kapsy "nevyplněné", protože z předcházející titulky 2017 jsem využila fotofiltry (Project 52 Fresh).


Vodovkový efekt, který tato kolekce (MODERN) nabízí se mi moc líbí a tak ikdyž to barevně ani tematicky nemá co dělat s lednovým týdnem, použila jsem ji. Z kartičky o velikosti 4x6 inch jsem vytvořila titulku, kterou jsem doplnila o samolepící písmenka, datum (roller razítko) a v pravém spodním rohu jsem přidala propisot (Moonstruck kolekce).


Do prostřední kapsy na stránce vlevo jsem použila papír (Take me Away kolekce) o velikosti 6x6 inch, nalepila na něj fotku, přidala plastovou ozdobu ze starých zásob a doplnila opět propisot (Moonstruck kolekce).


Na spodní kartičku o velikosti 3x4 inch z kolekce MODERN jsem přidala dvě mini fotografie, protože jak uvidíte na videu, velká se mi tam nevešla. Dozdobila jsem to vystřiženou ozdobou z té samé kolekce, kterou jsem připevnila sešívačkou a přidala chipboard (kartonovou) ozdobu


Tato poslední fotografie je spíš o tom jak vypadá vše po mém natáčení :-)



VIDEO





Přeji krásný víkend,

    Charlotta



5 komentářů:

  1. Super! Ty vodovkovy kartičky vypadaji uzasne!

    OdpovědětVymazat
  2. mega obdiv! to tvoreni s dlouhymi nehty :D nadherna stranka, Lotko!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! A tahle kolekce je asi "must have" :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super :). Dodá to stránkám úplně jiný vzhled, což je asi nesmyslné, ale tak mi to příjde :).

    OdpovědětVymazat