pátek 6. ledna 2017

Project Life Titulka 2017

Pravidelně vám každým rokem představuji svou titulní stránku. Ani letos tomu nebude jinak, jen k tomu přidám dvě nové informace. 

Jedna z nich je patrná již z úvodní fotografie, čas od času vám v mém příspěvku přinesu i video




To dnešní je vytvořeno ze statických snímků, ale určitě vám během roku přinesu i to klasické - Scrapylife PL VIDEO TUTORIAL, jak ho znáte od Báry.

Tím jsem se dostala i ke druhé novince a to je, že se se mnou budete pravidelně setkávat na Scrapylife blogu každý pátek. Ano, opět ze mě bude plnohodnotný a pravidelný přispěvovatel na Scrapylife blogu. Ti co mě neznáte si o mě můžete přečíst v úvodním představení ZDE na blogu a moji práci si můžete prohlédnout v sekci PL Charlotta ZDE.




Stejně tak jako předchozí roky jsem si opět pořídila stejné kartonové album Midnight Designer Album (Project Life Becky Higgins). K mým oblíbeným kartičkám z kolekce MIDNIGHT, které ráda používám se v průběhu roku 2016 přidaly další. Jsou to EVERYDAY, CURRENTLY a MODERN. Velmi vážně uvažuji i o zařazení CHARMING a úplné novince PROJECT 52 FRESH, tak uvidíme, kam mě tento rok zanese.




Už první den tohoto roku jsem vám ve Scrapylife PL STORY představila svou titulku 2017.  V příspěvku můžete vidět i mé předchozí titulky.

Použila jsem na ni kapsu (WeR), kterou jsem pomocí Fuse Tool (tavičky) upravila a vytvořila tak uprostřed prostor pro fotografii o velikosti 6x6 inch.




Papírové kartičky v černo/bílých variantách jsou z Everyday kolekce. Ty s bílým podkladem jsem ještě dozdobila tyrkysovými papírovými etiketami a přidala gumové trojúhelníkové ozdoby, které se minulý rok staly hitem světového PL trhu.




Dalším prvkem, který jsem na titulce použila jsou fotofiltry (overlays). Tentokrát jsem je nedávala přes fotografii, ale samostatně do kapes. Vybrala jsem si ty z kolekce Project 52 Fresh, nařezala je na velikost 3x3 inch a některé z nich ozdobila.




Na jeden foto filtr jsem pomocí sešívačky přidala plastová (průhledná) čísla ze staré kolekce (Bella Rouge).




Na další jsem nalepila krásné, plastové ozdoby se zrcadlovým (nezapomeňte sundat vrchní ochrannou folii) efektem ve stříbrné barvě. Tyto krásky a plno jiných jsou z Bářiny dílny.




VIDEO




Děkuji za pozornost a přeji všem krásný a úspěšný rok 2017.


    Charlotta



6 komentářů:

  1. Juuuuu tak na pátky se budu moc těšit: )

    OdpovědětVymazat
  2. To znamená víc Lotky a tvých krásných stránek :). Těším se na další video :).

    OdpovědětVymazat
  3. I ja se budu moc tesit na patky s Tebou!

    OdpovědětVymazat
  4. Charlott,krásné to máš! Ostatně jako vždy! Líbí se mi na tvých titulkách, že jsou si tak podobné, ale přesto každá jiná. Těším se na tvé další stránky a Charming a plastové ozdoby okouzlily i mne :)

    OdpovědětVymazat