středa 25. ledna 2017

Project Life Titulka 2017


Ahoj ahoj! Píšu Vám z mobilu, protože mi Leontýna překousla kabel od internetu. Stává se no. U nás teda na můj vkus až moc často, ale nevadí. Ať žije mobilní internet! :-)




Každopádně nastal čas, abych vám ukázala mojí titulní stránku! Nechte se inspirovat a pošlete Lotce tu vaší a zapojste se do lednové pl story :-). Ještě to stíháte. 

Já mám na titulce vždycky to, co je pro mne nejdůležitější a co mě vystihuje. Takže letos to je Káča, Leontýna, rodina, přátelé a přítel :).

Na stránku jsem použila a rozstříhala mé aktuálně nejoblíbenejší kartičky z kolekce Currently a musím se přiznat, že mé srdce při tom stříhání strašně krvácelo. Poznámka pod čarou. Tenhle formát stránky už nikdy (!!!!!!!!!!) nedělám :-D.  Placku na to. 



A teď jste na řadě vy :-)  

Kačka


Žádné komentáře:

Okomentovat