pátek 27. ledna 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 3/2017




Třetí týden mého PL alba 2017 je tu a spolu s ním i  VIDEO TUTORIAL, který najdete na konci příspěvku. 

Dnešní dvoustrana je tak trochu jednodušší co se zdobení týká. Protože mám poměrně dost různobarevných fotografií, snažila jsem se to s další barevností moc nepřehnat. 







Když jsem si procházela své zásoby kartiček, padla mi do oka hodně stará sada Gold Foil Value Kit (Heidi Swapp pro Becky Higgins). Jedinný problém byl v tom, že jsem z té sady měla už jen posledních pár kousků kartiček. A ať jsem hledala jak jsem hledala, pořád jsem se vracela k této, která se vyznačuje zlatými potisky. Nakonec jsem z toho málo co jsem měla, vybrala. 

Součástí tohoto Gold Foil Value Kitu jsou i kartonové ozdoby, které jsem na dvoustraně použila. Je to jedna z výhod, které VALUE KITY mají - jsou to tématicky či designově sladěné sady spolu s doplňky - ať už kartonovými, dřevěnými, s foto filtry  atd. 

Další oříšek nastal, když jsem zjistila, že nemám dost kapes typu A (Becky Higgins), které jsem chtěla použít. Opět jsem prošla své (ne Scrapylife :-)) zásoby a našla jsem sadu kapes s foto filtry Photo Pocket Pages Gold Foil (také z dílny Heidi Swapp pro Becky Higgins) - ikdyž teď nejsou skladem, dají se stále objednat. V dnešním VIDEO TUTORIALu jsem vám na začátku udělala takové malé představení.




Jak jsem se již zmiňovala na začátku příspěvku, kartiček jsem měla málo a tak výběr nebyl složitý, spíš bych řekla nutný. Na titulku jsem použila kartičku o velikosti 4x6 inch se zlatým potiskem "time flies". 

Při označování týdne jsem zjistila, že mi chybí číslo "3" a protože jsem nechtěla název "Week" slepovat doplnila jsem namísto čísla, tři hvězdičky.

Další "zádrhel" vznikl, když jsem razítkovala datum roller razítkem, narazítkovala jsem ho křivě, hodně křivě. A tak jsem použila své staré zásoby etiket - koupila jsem je online na Studio Calico a vytiskla si je doma na tiskárně - už před lety, kdy jsem je hojně používala. Jsem PL/SCRAP sysel a málo kdy co vyhodím.



Mým dalším znakem je to, že v daném týdnu většinou opakuji "seskupení" ozdob. V tomto jsem použila kartonové ozdoby (Gold Foil Value Kit); transparentní nápisy, které jsem přichytila sešívačkou a opět papírové etikety.


Evidentně jsem neměla svůj "tvořící den", takže kdybych měla shrnout toto celé zpracování, musela bych říct, že je ze zbytků. No nic, přístě bude třeba líp a děkuji, že se i přes to na VIDEO TUTORIAL podíváte :-)  


VIDEO





Hezký pátek,

Charlotta

      

6 komentářů:

  1. Teda. Sam pan BOZSKY! Jak to, ze nemá svoji stranku? To mi musíš v sobotu povyprávět :-)
    Jinak tuhle kolekci mam taky a ještě ji nepoužila. Mam pocit, ze se mi k nicemu nehodi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...BOŽSKÝ je božský, ale celá stránka by byla moc ;-) Ta kolekce je super, jen je potřeba ji používat jako šafránu, aby to nebylo přezlaceny :-)

      Vymazat
  2. To se mi na tom papírovém tvoření líbí. Pokud se něco nepovede, tak se to dá změnit :). Většinou to dokonce dopadne lépe, než jsem původně myslela. Tady se mi taky štítkový verze líbí víc, než ta původní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Ajko, jak píšeš, nakonec je to lepší :-)

      Vymazat
  3. pan Bozsky? Myslite Trumpa? :D obdivuji, ze davas i takove veci do PL, premyslela jsem nad tim, ale rikala si, ze politiku proste nedam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nene ten ne, Jani. Jinak do PL párkrár do roka dám nějakou světovou událost, ale neprehanim to.

      Vymazat