pátek 20. ledna 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 2/2017

V dnešním příspěvku vám představím druhý týden letošního alba a k tomu nakonci přidám opět VIDEO TUTORIAL ze statických snímků.








Na tuto dvoustranu jsem zvolila kartičky od Becky Higgins z kolekce CURRENTLY a to hlavně proto, že se mi její zelená přesně hodila ke většině fotek (stejně jsem pak skoro všechny dala do jedné koláže). 

Tentokrát jsem také přidávala poměrně dost různých ozdob ze všemožných kolekcí a nakonec kartičky vložila do kapes typu A (Becky Higgins).


Na předem natištěnou titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem nalepila písmenka ze staré, ale pro mě stále krásné písmenkové sady Rise & Shine (Amy Tangerine). Doprostřed jsem nalepila chipboard (kartonovou) hvězdičku a přidala datum pomocí roller razítka.


Jak jsem se již výše zmínila, tentokrát jsem se snažla zkombinovat více ozdob než obvykle. CURRENTLY sada kartiček je úžasná v tom, že má plno kartiček, které si jsou podobné a přesto jsou jiné. A to je to, co mám moc ráda, protože tím celý "layout" spojuji. 

V tomto případě jsem použila kartičky, které mají na levé straně obdélníček s nějakým heslem "RIGHT NOW", "DOCUMENTED" atd. k tomu jsem nalepila samolepky slov (phrase), mám je v poslední době moc ráda. 


Také jsem samolepky slov (phrase) nalepila na velké 4x6 inch fotky a doplnila o enamelková srdíčka.  



V tomto týdnu jsme měli tři větší či velké momenty a tak jsem na jejich zvýraznění použila samolepící abecedu Rise & Shine (Amy Tangerine), kterou jsem napsala označení týdne na titulce.



Ve svých zásobách jsem také našla zbytek těchto vellumových (pauzovací papír / transparentních) srdíček a aby nebylo vše jen zelené, použila jsem i jedno oranžové. Protože je srdce poloprůhledné, připevnila jsem ho pomocí sešívačky



Níž můžete vidět přehled jednotlivých ozdobných prvků, které se na obou stranách několikrát opakují.


VIDEO



Přeji krásný víkend,

    Charlotta




6 komentářů:

  1. Nádherná 2-stránka a moc se mi libí jak jsi použila ty vellumové srdce.

    OdpovědětVymazat
  2. jsem moc rada, ze jsou zase videt vic tvoje stranky, ty to proste umis!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ani jsem to netušila, ale já taky. Chybělo mi to. A děkuju moc za pochvalu :-)

      Vymazat
  3. Krása! Hlavně ta abeceda se mi moc líbí! A doufám, že Mireček je zdráv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta abeceda je opravdu super, univerzální, ikdyž se na první pohled nezdá. Jaru děkuju, Mireček už je na tom teď mnohem lépe, ikdyž si ještě poleží doma cca měsíc a mě z toho klepne :-D

      Vymazat