středa 4. ledna 2017

Ahoj všem od Káči!

Rok se s rokem sešel a Scrapylife má nový design team. Mám obrovskou radost, že můžu představit sama sebe jako jednu ze členek. Takže jdeme na to :)


  • Jmenuji se Káča, je mi (ještě pořád) 23 let a budeme se potkávat každou středu :)...

  • Těšit se můžete na Project Life stránky, nechám vás nakouknout do mého diáře a pokud se zadaří, tak i do fungl nové pracovny :)
  • Jsem pyšnou majitelkou kobyly Káči (jméno jsem nevybírala, opravdu je to náhoda :)), štěněte Leontýny, dvou rybiček, asi 10 krevet a 3 osmáků
  • Miluji fotocení. K Vánocům jsem si pořídila analogovou Practiku L2 se dvěma objektivy a černobílý film. Během ledna bych měla vyvolávat, tak uvidíme, co z toho vyleze. Jestli se zadaří a na fotky se bude dát koukat, tak bych je ráda použila i v PL albu. Krom toho fotím na Olympus Pen E-PL 7 a iPhone 5s

To by asi tak ve zkratce bylo všechno, pokud se chcete dozvědět víc, doporučuji navštívit můj blog nebo se rovnou zeptejte dole v  komentářích :)


No a protože tu nejsem od kecání, ale od toho, abych vám ukázala mou tvorbu, tak se na to rovnou můžeme vrhnout :). Jak už asi víte, titulní stránka PL 2017 je tématem lednové PL STORY, takže tu vám teď ještě neukážu

Místo toho vám ukážu, jak jsem na dvoustranu zpracovala fotografie a zážitky z jednoho jediného dne. Mohla bych říct, že nejlepšího dne roku 2016. 

V úvodním info okénku jsem se zapomněla zmínit o tom, že trochu běhám. Teda spíš běhala jsem - v roce 2013 jsem úspěšně dokončila půlmaraton v Ústí nad Labem a pak jsme běhat přestala. V dubnu 2016 jsem se nechala překecat na říjnový závod v Drážďanech a přihlásila se na 10 km dlouhou trať s vidinou, že v pohodě stihnu natrénovat. Jenomže ono ejhle, Káča to nezmákla a tak měla za celý rok 2016 naběháno stěží 5 km. Ale co, jela jsem a bylo to super! Tak super, že tahle stránka vznikla hned následující den :)


Fotografie ze zákulisí, aneb jak to taky mohlo vypadat. Původně jsem chtěla použít veselé kartičky z Doodle core kitu, nakonec jsem je zase uklidila, protože mi přišlo, že se vůbec nehodí k fotkám :(, na můj vkus to bylo až moooc barevné a takové... chaotické.

Další postup? Vzít fotky, ostříhat je, podlepit bílým papírem. To by bylo, teď to vypadá lépe. Najít vhodné kartičky, nějaké hezky bílé, clean & simple, ale aby tam zas bylo trošku barviček. Nakonec to vyhrála kolekce Currently, kterou úplně miluji a uvidíte jí často (rozuměj pořád, dokud nedojdou zásoby :D) 

Na nadpis jsem použila chipboardová písmenka Take Me Away Carefree od Paige Evans. 





Uff, premiéru mám za sebou, doufám že jsem to zas až tak úplně nezvojtila a za týden se zase těším :)


K.



10 komentářů:

  1. Vítej ve Scrapylife, Kačí :-) Ch.

    OdpovědětVymazat
  2. Vitej, rda te poznavam a tesim se na tve stranky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. juuuuu, pecka! Tvoje stranky byly vzdycky super, aspon, co jsem mela moznost videt ... tesim se na dalsi!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kačí, vítej na Scrapylife a těším se na tvé články a inspiraci!!

    OdpovědětVymazat
  5. Kačí, vítej v týmu :-) těším se na středeční příspěvky.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj holky! :) Vezmu to takhle vseobecne :D Mam hroznou radost, ze mate radost a ze se tesite a tak vsechno! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím a stránky jsou skvělé. Miluji tuto kolekci Currently. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  8. tiež zbožňujem túto kolekciu, takže sa teším na tvoje príspevky a inšpirácie :-) nech sa darí

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k vítězství ve Srapylife DT a přidávám obdiv za ten 10km běh.

    OdpovědětVymazat