pátek 5. února 2016

Stále užíváme sněhu...

aneb náš týden číslo 4. Venku je stále krásně bílo, snažíme se tedy co nejvíc času trávit venku. Kluci si sníh vyloženě užívají. Ať už děláním sněhových bábovek, bobováním nebo klasickým dováděním na dětském hřišti :-)









Pro tento týden jsem si zvolila kolekci Open Book a plastovou kapsu v designu G, obojí od Becky Higgins. K označení týdne na úvodní kartičce je použita samolepící abeceda od October Afternoon.


Stejnou abecedu, akorát v jiné barvě, jsem pak použila k popisu další kartičky.
Open bookové samolepky mi pomohly dozdobit zbylou kartičku a jednu fotografii.

Na druhou stranu kapsy jsem kromě již zmíněné kolekce použila také jednu novinkovou kartičku, a to z kolekce Picturesque. Krásně se mi tam hodila.
Nápis fun je pak udělán ze samolepících pěnových frází od Amy Tangerine. Pro spojení stránky jsem pak jednu z frází použila i na další fotografii.

Takový byl náš týden číslo 4 a já se na vás budu těšit opět za týden.

Krásný víkend
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat