pondělí 8. února 2016

Project Life Week 35/2015

Zdravím vás všechny co čtou mé příspěvky. Tentokrát jsem tu opět se svým standardním zpracováním týdne v základních Project Life kapsách typu „A“ (Becky Higgins). Ale přesto je na této dvoustraně něco nové! Něco co jsem zatím nikdy na svých stránkách nepoužila… 




…tou prvně použitou ozdobou jsou propisoty (WanderlustRub-On Foil Kit), na které se po umístění nanese, v mém případě, stříbrná folie. Tyto propisoty mám ve své zásuvce již několik měsíců, ale stále jsem se nějak nemohla odhodlat je použít. Až teď přišla ta správná doba nebo spíš správná kolekce, ke které mi pasují jak hrnec na…


35. týden mého Project Life alba je vytvořen opět z kartiček sady September Skies Core Kit (Becky Higgins) a je doplněn pouze výše zmíněnými propisoty a odznaky z měkkého plastu ze staré kolekce Yes Please (Amy Tan).


Většinou mám své fotky poměrně hodně barevné a a ni tentokrát tomu není jinak a tak jsem se snažila z kolekce September Skies vybrat kartičky, které mají bílé pozadí. Dvoustrana se pak tak nějak odlehčí.

Titulní kartička s předem natištěným textem „Adventure is Calling“ je doplněna o označení týdne pomocí propisotu se stříbrnou folií a roller razítkem.


Níž už pak můžete vidět použití propisotu se stříbrnou folií na fotografiích.

 
 

Mám v zásobě ještě jiné tyto druhy propisotů se zlatou folií a jinými vzory, takže se můžete těšit někdy příště na jejich další záblesk slávy :-) 

Přeji krásný týden,

Charlotta



8 komentářů:

  1. ha, tady jsou a vypadaji mooooc dobre! krasne to vsechno ladi!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy krásně světlé :). Musela jsi v September skies hodně hledat ten bílý podklad (prosím napiš, že ano a má peněženka bude spokojená ;)? Propisoty jsou super :). Hru s tučňáky jsem taky zkoušela, sice to vypadalo "dětsky", ale byla to makačka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ahoj Ajko, nebudu ti lhát - bílých podkladů je tam hooodně :-) Tučnáci jsou super. Mira si "ujíždí" na těchto typech hraček a pro nás je to někdy taky makačka

      Vymazat
    2. Ach, já to tušila :( :). Nevidíš náhodou ve svém doplňovacím plánu jednu poloviční sadu?

      Vymazat
  3. Doplňování všech Core Kit sad od Becky Higgins bude koncem března :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn, začínám šetřit a doufat, že na mě zbude :).

      Vymazat
    2. napsala jsem si tě, takže ho máš jistý ;-)

      Vymazat