středa 10. února 2016

Celodenní zámecká houbařina

Resty resty restíky. Nepouštím se zatím do nového alba, dokud není alespoň většina roku 2015. Už toho nechybí moc a tentokrát se mi skok zpět k babímu létu moc líbil. Možná i proto, že vznikla tak trochu má oblíbená klasika - jedna třicítka  a jedna kapsová stránka. Moc se mi líbily fotky, takže jsem vzala jen čistý bílý podklad, jak tomu bylo téměř celý náš podzim...

 Velká stránka byla radost. Zprvu jsem hodně bojovala s formátem téhle fotky, protože ji mám moc ráda. Chtěla jsem ji udělat co největší, dokonce jsem ji nechala vytisknout ve velikosti 30*21cm, ale do alba už to bylo moc, nevynikla pak ani samotná fotka. Takže tu už máme doma zarámovanou a pověšenou na stěně a do alba jsem hodila 15*18cm formát.


Co je ale na fotce opravdu paráda a všem závislákům na ABC mohu doporučit, jsou ta nádherná písmena. Měla jsem to štěstí, že se mi je podařilo odchytit v posledních novinkách a obávám se, že pokud jdou ještě doobjednat, odešlu si předobjednávku ještě dnes :-).


Nápis "today" už z mých stránek asi taky znáte poměrně důvěrně, protože je to papírový výsek od milé Heidi (Serendipity Watercolor Paper Die-Cuts), která mimochodem udělala svým skvělým fontem i další a další varianty. Jako správný "Heidi fan" je mám a moc se mi líbí i v diáři.


A teď k výletu samotnému. Rozhodně ano ano ano, pokud máte děti tak o další tři ano více. Na zámek Jemniště jsme zabloudili úplnou náhodou, když jsme se vydali na houby, které prostě v naší končině nerostly. Teď už víme proč, houby totiž letos rostly v listopadu a prosinci :-D. 


Snaha ale byla. Na houby jsme jeli opravdu vybaveni. Pohorky, funkční prádlo, svačinka v batůžku, nosítko pro Julinku, protože kočár do lesa ne-e a taky pořádný košík. No posmáli jsme se tomu všemu cestou domů. Po hodině a kousku k tomu, jsme našli jen dva klouzky a nad těmi jsme se raději slitovali a sebrali své čtyři svačiny a vydali se pryč. 


Cestou pryč jsme ale potkali směrovky na zámek Jemniště.


A protože jsme plánovali houbařit, a kochat se lesem, celý den, byli jsme vybaveni i potřebami k nocování, protože naše děti ještě přes den spát potřebují. Dobře jsme udělali a v zámecké zahradě si nejeden z nás schrupnul. Nelinka dokonce poprvé v opravdovém spacáku. No byla z toho vydřená jak tříleté dítko :-D. A vidíte ta krásná písmenka? To jsou zase ona...


A protože i Juli má tu "svou velikou", vybrala jsem jednu i Nelince. Tohle období bylo doslova banánové, mohly žít jen na nich, takže je to víc než jen výstižná fotka z výletu. Do rohu jsem ji pak doplnila o papírový výsek XOXO, který byste našli opět mezi výseky Serendipity Watercolor Paper Die-Cuts


Krom toho, že Vám návštěva zámku dodá trochu toho kulturního vzdělání, děti rozhodně nejvíc zaujme jejich místní zvířecí zahrada. Od papoušků přes klokany, kozy, mravenečníky až k oslíkům a lamám. Bomba! 


A abych nevyčerpala všechna krásná písmena na jedné dvoustraně, pomohla jsem si ještě samolepící abecedu podobného fontu s totožným glitrovým povrchem. 

Látkové samolepky, které vidíte na poslední kartičce, jsou zbytky z kolekce Stitched...


A víte co? Dělat podzim v zimě je vlastně super věc. Za dveřmi už je totiž jaro a já už se díky tomu houbovému výletu moc těším, že zas vytáhneme stan i holky a vyrazíme ven. Jen co se nám podaří zbavit těch nudlí, kašlů a teplot. Tfuj to je ale vydařená zima letos.

Mějte se krásně a pozor, v příštím týdnu se tu se mnou "uvidíte" hned třikrát! 




Žádné komentáře:

Okomentovat