pondělí 15. února 2016

Project Life Week 39/2015

Nejen ten dnešní, ale několik dalších příspěvků bude o dohánění restů z minulého roku. Tentokrát je to 39. týden mého Project Life alba na který jsem opět použila sadu kartiček Everyday Project Life® (Becky Higgins). A protože měl náš syn v tomto týdnu narozeniny, přidala jsem ještě malý insert…


Klasický týden jsem zpracovala na dvě stránky do základních kapes Project Life typu „A“ (Becky Higgins) do kterých jsem zasunula fotografie s bílým rámečkem a kartičky ze sady Everyday Project Life® (Becky Higgins). Vše jsem pak doplnila abecedou Happy Things (Pinkfresh Studio), washi páskou a razítky ze staré kolekce AliEdwards (Technique Tuesday).

 

Na předem potištěnou titulní kartičku jsem nalepila označení týdne samolepící abecedou Happy Things (PinkfreshStudio) a natiskla datumy roller razítkem.


Tato kartička je vyrobená tak trochu ala „samo domo“ :-) Na velkou kartičku 4x6 inch jsem nalepila menší o velikosti 3x4 inch, na kterou jsem narazítkovala slova jako WATCHING; FEELING atd. a vytvořila si takový malý dotazník… Nakonec jsem doplnila tvary ze samolepící abecedy Happy Things(Pinkfresh Studio).


Protože jsem neměla dostatek vhodných kartiček velikosti 4x6 inch, použila jsem bílou čtvrtku, na kterou jsem nalepila fotorafii a po straně jsem přidala washi pásku, která se objevuje v celém týdnu.


Níž jsou další dvě kartičky nalepené na sobě s razítkem ze staré kolekce Ali Edwards (TechniqueTuesday). Vše je doplněno tvary ze samolepící abecedy Happy Things (Pinkfresh Studio) a fotografií.


A teď už se konečně dostáváme k samotnému insertu neboli vložené stránce s narozeninami našeho syna.

Na zpracování jsem použila kapsu Ring Photo Sleeve 3"x3"& 6"x12" na 12"x12" (WeR) u které jsem spodní díl uřízla. A tak mi vznikla jedna 6"x12" kapsa a čtyři malé o velikosti 3"x3".


Jako základ jsem použila klasickou bílou čtvrtku, na kterou jsem nalepila malé čtvercové fotografie. Na jednu kartičku jsem nanesla propisoty(Wanderlust Rub-On Foil Kit) ve stříbrné barvě a doplnila srdíčkem se sady Finders Keepers (Amy Tangerine).

 
Z druhé strany jsem napsala text, přidala fotografie a nalepila nadpis pomocí samolepící abecedy Rise & Shine (Amy Tangerine).

 
Děkuji za čtení a přeji hezký týden,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat