pondělí 29. února 2016

Project Life Week 42/2015

Dnes vás pozvu do svého Project life alba na 42. týden loňského roku a bude to jednoduchá černo/bílá klasika z nádherných kartiček ze sady Everyday Project Life® (BeckyHiggins).






Pro tento týden jsem vlevo zvolila Project Life kapsu typu „A“ a vpravo typ „U“  (oboje Becky Higgins).


Původně jsem měla v plánu vytisknout i všechny fotografie v černo/bílé, ale nakonec jsem si to rozmyslela a vůbec ničemu to neublížilo. Vše jsem pak doplnila samolepkami černé abecedy, puffy  samolepkami srdíček ze sady Baxter (SevenPaper/Studio Calico) a etiketami opět v černé barvě.


Fotografie s bílým rámečkem, které nejsou nalepeny na vzorované kartičce, jsou nalepeny na bílé čtvrtce

Na titulní kartičku s předem natištěným nápisem „hello“ jsem nalepila označení týdne pomocí samolepící abecedy; přidala jsem datum pomocí roller razítka a puffy srdíčko.

 
Zde jsem fotografii podlepila kartičkou, kterou bych asi jen tak nepoužila, protože má dost výrazný potisk. Na text jsem musela použít etiketu, aby vynikl text.


Kartičky s předem natištěnými nápisy jsem jednoduše ozdobila jen puffy srdíčky.

 
 A nakonec další banner na kartičce s výrazným potiskem.


Děkuji za pozornost a přeji hezký týden,

Charlotta



3 komentáře: