pátek 12. února 2016

FUSEables & Project Life

V jednom z předchozích příspěvků jsem ke klasickým PL stránkám vytvořila jednu scrapbookovou. A to pomocí kolekce Fuseables. Následně mi chodily  dotazy, dávali jste komentáře jestli bych mohla udělat nějaký "návod". Rozhodla jsem se tedy jednu PL stránku udělat z již zmíněné kolekce. Je to taková barevná divočina. Už ji u mě zřejmě nikdy neuvidíte, ale co...všechno se má zkusit. Tak jdeme na to :-)







Je to stejné jako připravovat si stránku, kterou zpracováváte pomocí projectlifových kartiček. Jako první jsem si  musela vybrat papíry, na které pak budu přitavovat různé ozdoby, fólie, atd...Nakonec vyhrály tyto dva:

 
Papíry jsem si pomocí řezačky nařezala na potřebné velikosti a rozdělila do příslušných kapes. Připravila jsem si podložku, dala zahřát tavičku a vrhla se na úvodní kartičku.


Papírový výsek jsem si položila tam, kam ho chci připevnit. Tavičkou pak jen přejela a bylo hotovo.






Ještě musím zmínit, že papíry a veškeré příslušenství jako jsou výřezy nebo dekorativní pásky jsou plastické, jakoby pogumované a takto tavit jdou pouze spolu. Pokud byste chtěli přitavit obyčejný papír nebo již zmíněné doplňky na jiný povrch, musíte použít fólii jako jsem to udělala např. u této kartičky:


V prvním kroku jsem si na papír Fuseables nalepila (klasicky lepíkama) bílý papír, poté si na kartičku přiložila ozdoby, které chci použít. Napsala text, pak přitavila fólii a na ní teprve ozdoby.



Zde také názorně vidíte, že když se tavička dostane na papír a nezůstane jen na fólii, udělá se sice vzor, ale v daném místě se nepřichytí.

Tavení ozdob na fólii:




Stačí přitavit jen na malém kousku a ozdoba drží, ani se nepohne.

Jeden výsek, konkrétně srdíčko jsem pak chtěla přidělat rovnou na fotku. Aby to vypadalo jako prošité, musela jsem pod srdíčko ustřihnout kousek fólie. Pak stačilo jen projet tavičkou a bylo. Následně jsem k fotce přilepila. Rovnou na fotku to nepřitavíte!



Fólie je také velice dobrý pomocník na výrobu kapsiček. Já si například udělala jednu kapsičku na vstupenku ze ZOO a na obrázky, co maloval syn ve školce :-).


Po udělání kapsičky jsem přebytečnou fólii odřízla skalpelem.



Na kapsičky i jiné tavení jsem použila sadu hrotů, které jsou jako příslušenství k samotné tavičce.


No a na závěr jsem si jednoho motýlka přitavila přímo na plastovou kapsu :-)



A ještě než se s vámi úplně rozloučím, ráda bych vám řekla, že na papíry Fuseables můžete klidně psát a tisknout. Já to na své stránce nemám, ale na zbylém papíru jsem to pro vás vyzkoušela :-)



Doufám, že teď taky Fuseables vyzkoušíte :-)

Mně už nezbývá nic jiného, než vám popřát krásný víkend a zároveň Valentýna těm, kdo ho slaví :-)

Petra


1 komentář:

  1. Tak už jsem to konečně pochopila :). Spoje zatavené nástavci vypadají moc dobře, konečně je vidím v akci :).

    OdpovědětVymazat