pondělí 22. února 2016

Project Life Week 41/2015

Dnes to bude jen o jedné straně, protože náš 41. týdne nebyl evidentně ničím zajímavý :-)

Použila jsem Project Life kapsu typu „A“ (Becky Higgins) a kartičky ze sady SeptemberSkies Core Kit (Becky Higgins). K tomu všemu jsem přidala samolepkyabecedy na označení týdne a puffy samolepky hvězdiček z kolekce Baxter(Seven Paper/Studio Calico). Barevně převládá šedá se stříbrnou a doplnila jsem něco málo modro/zelená neboli „teal“.




Na proužkovanou titulní kartičku jsem nalepila označení týdne, a protože jsem neměla čísla, napsala jsem „41“ slovem. Přidala jsem datumy roller razítkem a puffy samolepku hvězdičky.

 
Do předem natištěné kartičky vlevo jsem vyřízla otvor a podlepila fotografií. Doprostřed fotoaparátu jsem vyřízla kolečko z krásné flitrované kartičky, která je také součástí September Skies Core Kit (BeckyHiggins) a navrch nalepila puffy samolepku hvězdičky.


Níž jsem použila puffy samolepky hvězdiček jako odrážky seznamu anebo jako připínáček cedule „STORY TIME“.



Přeji krásný týden,

Charlotta



4 komentáře: