pátek 19. února 2016

Moje puntíkatá "Heidi"


Letos jsou obrovským hitem diáře. Abych vás celý rok nezahrnovala jen svými PL stránkami, pořídila jsem si i já svůj Memory Planner od Heidi Swapp. Jak si do diáře zapisuju a jak ho zdobím se můžete podívat v následujícím článku.










Minulý rok pro mě bylo nové začít s PL, letos to je již zmíněný diář. Jsem zvědavá, jaký progres uvidím na konci roku :-).

Po otevření vypadá následovně:

Začala jsem tak, že jsem si na zadní stranu záložky January označila letopočet.

Do připravené kapsičky přidala fotografie. Ty jsem doplnila kartičkami, které jsou ze stejné kolekce jako samotný Planner. Do jedné kapsičky jsem využila samolepku z kolekce Open Book od Becky Higgins. Nalepená písmenka včetně srdíčka jsou ze samolepící abecedy taktéž od Heidi Swapp.
A jak jsem pojala můj diář? Nakonec tak, že do měsíčního přehledu si zapisuju např. kdy má syn kroužky, kdy musíme k nějakému doktorovi, kdo má narozeniny, kdy máme hlídání atd. Prostě opravdu takový měsíční přehled co nás čeká nebo co jsme dělali. Dozdobuji pak všemožnými samolepkami, hodně také používám tyto mini razítka.
Do týdenního přehledu si pak lepím fotky, co se mi nevešly do PL. Píšu si sem například hlášky staršího syna, kde jsme byli, co jsme dělali, co se stalo, atd...
Konec povídání, koukneme na to...
První týden:

V prvním týdnu jsem fotky podlepila papíry, použila samolepky a slim razítkovou abecedu.
Druhý týden:
V druhém týdnu jsem navíc použila ještě průhledné a frázové samolepky. A nemůžu zapomenout na roztomilé smajlíky.
Třetí týden:
Tady jsem moc nezdobila. Většinu místa zabraly fotky nebo samotný text.
A poslední čtvrtý týden:

Takový byl nebo spíš je náš diářový leden. Jak bude vypadat únor, vám ukážu v nějakém z následujícíh článků.


Dnes je to ode mě vše. Přeji vám krásný víkend.

Petra


4 komentáře:

  1. super taky jedu v tomto diáři a minulý týden jsem laborovala v picmonkey jakou velikost mám zadat, aby mi pasovaly fotky do těch kapes....a nepřišla jsem na to:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem si udelala čtvercovou kolaz na klasicky rozmer 10x15cm. 6 ctvercu na 1 fotku. Vytiskla jsem si ji bez bílého ramecku a pak jen narezala.

      Vymazat