pátek 26. února 2016

Pátý týden roku 2016

Tento týden jsme moc plánů neměli, ale nakonec se toho sešlo celkem dost. A jak jsem to všechno zpracovala do našeho PL alba? To se můžete podívat níže.





Tentokrát jsem si zvolila kapsu designu V ze Small Varietu Packu 5. První stránka je zpracovaná pomocí kartiček z Everyday a Coral core kitů. Celou stránku jsem propojila červenou samolepící abecedou.


Abych to trochu rozbila, je úvodní kartička v odstínech modré.


Na jednu kartičku jsem pak poprvé použila razítko, které jsem vyhrála u příležitosti druhých narozenin Scrapylife.


Nakonec jsem použila i Fuse a udělala jednu odklápěcí kapsičku.


Na druhou stranu se mi přesně hodila kolekce Sweet od Becky Higgins.


Tady žádné velké zdobení nebylo. Fotky jsem propojila bílou samolepící abecedou a na fotky kluků dala enamelku ve tvaru srdíčka od Heidi Swapp. Toť vše.



To byl tedy náš pátý týden.

Krásný víkend všem a v pátek opět "napřečtenou" :-)

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat