středa 6. ledna 2016

Week No.46 a holek PRVNÍ LAMPIOŇÁK

Šestačtyřicítka. Pomalu, ale jistě se prokousávám podzimem a brzy budu finišovat. Dnes tu mám na ukázku dvoustranu v "mých barvách" a obsahově hodně, ale opravdu hodně herní :-). Očividně jsem měla "růžovkový absťáček", takže vás teď zase trochu zásobím, ale nebojte, brzy vytáhnu i nějaké ty vánoční barvy.


Mám moc ráda týdny, kdy se toho hodně děje. Pravda, mívám pak problém vše dostat na jednu dvoustranu, ale prostě je o čem psát a to mě baví. V tomto týdnu jsme zvládli druhou naší drakiádu, opět za luxusně podzimního počasí, a taky náš vůbec první lampionový průvod.




Krom aktivit jsme se samozřejmě nezapomněli ani válet. Jooo váleníčko je naše parketa a že nám to ale jde... Už dlouhé měsíce jsem měla zašité dýhové nápisy a konečně našly uplatnění. Nápis "smile" je jednou z nich.



Kartičky v tomto týdnu jsou trochu od všeho. Některé fotky, které byly krásně barevné, jsem podložila jen bílou čtvrtkou, pár kartiček je z Dreamy core kitu...




pár kartiček je z Dreamy core kitu...


...ale sáhla jsem i do barevného Favorite things core kitu.

Lampioňák. Já nevím, zda jste chodili jako malí, ale já si své lamipoňáky nepamatuju. Možná jsem byla jednou a to hodně malá? O to víc jsem si to užívala dnes. Rodinné centrum jej pořádalo v nedalekém okolí a s "ohýnkem v balónku" a ve tmě? Žůžo dobrodrůžo snad pro každé dítě. Julinka si s námi šlápla do kroku v nosítku a my s Nelinkou mohly hledat ztracené světlušky, což byl cíl celého průvodu. Zasloužený perníček Nelča zdusila ještě před zhasnutím lampionu :-D.



A protože s námi byla na průvodu i kamarádka se synkem, máme z výletu po dlouhé době i jednu rodinnou. Tu jsem si schovala pod odklápěcí kartičku :-).


Opět jsem sáhla do mobilu a udělala jsem jednu "spací koláž". Tohle jsou chvíle, kdy jsem ráda, že mám v mobilu foťák a ještě radši, že vůbec nefotí zle. Občas se zadaří a přistihnu děti ve vydařených pózách. Nasbíralo se mi tak dost fotek a vznikla "dreamy" koláž. Dýhový nápis byste našli v sadě Wanderlust Dream Wood Veneer Words.



Druhá strana tu je v netradiční plastové kapse a já jsem na ni náááležitě hrdá. Celá stránka je totiž hrací. Tento týden se nám podařilo vidět hned tři tety a všechny po dost dlouhé době. Jednou z nich je i Janča Bennet, která by se bravůrně postarala o všechny čtyři kousky :-D. 
Celá stránka je tedy z jedné herny. Tři dny v týdnu jsme nasměrovaly právě tam, protože děti jsou tam šťastné, dělají dobré ( i bezkofeinové) kafíčko a nemáme to úplně daleko.



Pomocí dřevěných písmen jsem napsala na každou kartičku nadpis. Většinou jsou to jména našich tet, které za námi přijely. Na černobílou fotku Nelinky jsem dolepila další z dřevěných nápisů ... "love"



Snažila jsem se zbavit většího množství dřeva, takže tady ještě srdíčková "síť"



No měli jsme se báááječně.



Další z týdnů mám za sebou a navíc je to další dvoustrana, na kterou se tuze ráda dívám. Taky znáte ten pocit, kdy jdete spát a jste nadšení z toho, co vám vzniklo pod rukou? Takový pocit mám dnes já.
Mějte se krásně a za týden zase "na přečtenou".
Míša



1 komentář:

  1. boží! to určitě nikdo nemá stejnou fotku ve dvou PL albech .. a jistě, doufám, že do roka to zase stihnem :))

    OdpovědětVymazat