pondělí 18. ledna 2016

Project Life Week 1/2016 a vyhlášení mini soutěže

První týden mého Project Life alba 2016 je tu! Jedná se o mix všeho – kapes, kartiček různých designerů i tvarů a ozdob.








Levá kapsa (WeR) byla jasně daná z předešlé titulnístrany 2016 ke které jsem vybrala kapsu typu Q (Project Life® Becky Higgins).

Venku sněží a tak jsem vše barevně ladila do bíla jen s pár barevnými doplňky.

Za to co se týká velikosti kartiček, tam jsem se tentokrát vyřádila. Je to vše takový miš maš jak jsem se již zmiňovala v úvodu. V tomto týdnu se objevují čtyři velikosti kapes, do kterých jsem musela dané kartičky a fotky napasovat. Jedná se o velikosti 6x12 inch, 3x3 inch, 4x6 inch a 4x4 inch. Ani s rohama jsem si nedělala těžkou hlavu a tam kde byly kulaté, jsem nechala kulaté, a kde byly hranaté, tak tam jsem je také nechala.



Kartičku, kterou jsem 100% chtěla použít, byla ta s růžovým nápisem „CELEBRATE EVERY TINY VICTORY“ (Studio Calico), kterou jsem doplnila šedou samolepkou (Rise& Shine Phrase Stickers). Skvěle se hodila k fotografii s půlnočním ohňostrojem.


Některé z fotografií jsem doplnila gumovými samolepkami s označením dne v různých barvách. Gumové ozdoby začínají být další novinkou v ozdobách našich papírových projektů.


Tento týden nemá ani typickou kartičku s označením týdne. Na tyto informace jsem použila kapsu o velikosti 6x12 inch do které jsem vložila bílou čtvrtku na kterou a nalepila následující (zleva):
  • předem natištěnou kartičku (Studio Calico);
  • fotografii s bílým rámečkem o velikosti 4x4 inch kterou jsem do pravého spodního rohu podlepila papírovým lístkem s nápisem „twentysixteen“;
  • označení týdne „WEEK ONE“ pomocí samolepek v barvě, která se mi k týdnu zdála vhodná;
  • papírové obdélníčky vpravo byly součástí kartičky 3x4 inch, které jsem vystřihla a jednotlivě nalepila
  • a nakonec jsem pomocí roller razítka natiskla datumy


Níže můžete vidět zcela jednoduše vytvořenou kartičku – na předem natištěnou kartičku (Studio Calico) o velikosti 3x3 inch jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem doplněnonou o šedou samolepkou (Rise &Shine Phrase Stickers).


Poslední kartička o velikosti 4x6 inch je z kolekce EverydayProjectLife® Becky Higgins na kterou jsem nalepila fotografii a doplnila další kartičku se srdíčky a textem.


Nakonec tohoto příspěvku bych vám všem chtěla poděkovat za účast v mini soutěži z minulého týdne. Všechny příspěvky byly opravdu poučné a zajímavé. Vítězka získává 1/2 nebo1/3 originální sady Project Life kartiček od Becky Higgins dle vlastního výběru. A Random.org vybral vítězku: VERONIKA KOVAČKOVÁ

Krásný týden a gratulace vítězce,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat