pátek 1. ledna 2016

.. báječný rok se Scrapylife ..

Nevím, jak vy, ale na konci roku mám vždy tendence přemýšlet a bilancovat. Co se povedlo, co jsem mohla udělat jinak či jak moc spokojená jsem ten uplynulý rok byla. A nejinak tomu bude i v následujícím příspěvku. Ten necelý rok se Scrapylife byl totiž opravdu vydařený a dal mi nesmírně mnoho. Vyzkoušela jsem si spoustu nových věcí, seznámila se se spoustou milých lidí a hlavně, našla opravdová přátelství. Na takový rok se prostě nedá zapomenout ...




 A takhle to všechno jednoho dne začalo. Moje Scrapylife prvotina.




Tady jsem si zase vyzkoušela novinkové čtvercové kapsy. To byl hit. Jsou opravdu báječné!




Čtverce letos frčely ve všech velikostech. Zde jsem si poprvé upravovala rozvržení kapsy a použila tolik oblíbenou diářovou kolekci od Heidi Swapp.




Scrapylife PL Story. Jedinečná a zajímavá PL soutěž. Pár stránek jsem si taky vyzkoušela a tahle byla mezi prvními. A těch poprvé bylo více - novinková kapsa s mega kapsou, odklápěcí kartičky a rámečky a obrovská fotografie.




Někdy na jaře jsem si pořídila (nakažena Míšou) svůj první scrap diář Memory planner 2015 od Heidi Swapp. Následovalo několik příspěvků s tipy a velká diářová láska. 




Opět jsem si vesele šila a došlo i na křížkovou výšivku. Zamilovala jsem se také do všech možných i nemožných rámečků a jejich zásoba se utěšeně rozrůstá.




Lahvičkový journaling a několik čtvercových momentek. Pro tuto stránku mám slabost.




Další PL Story inspirace na sebe nenechala čekat a já si musela vyzkoušet, jaké to je zaznamenat události z jednoho jediného dne. Tohle mě bavilo hodně a určitě si podobnou dokumentaci dne zase ráda vyzkouším.




Na této stránce jsem pracovala s omezenými prostředky ... použila jsem jen několik papírů ze sady Inspire aneb scrapbooking nemusí nutně býti drahou záležitostí.




Číslová PL Story byla opravdu vydařená. Pro zpracování jsem si vybrala dovolenou a nestačila se divit, jaká zajímavá čísla nás na dovolené provázela. Na další stránce jsem vyráběla odklápěcí pískové chrastidlo.



Nedokázala jsem se spokojit jen s PL stránkami, a tak jsem naši první mořskou dovolenou zpracovala i do instagramového alba. A zamilovala se. Tyhle albumy jsou totiž tak moc roztomilé!


Project Life nemusí nutně býti jen kartičková záležitost. Velké stránky mě baví hodně, ale musí tam být hodně fotek, které mi prostor zaplní a já pak nemusím přemýšlet o nějakém velkém zdobení. Stránka vpravo je navíc opatřena otáčecím kolečkem, které dostane na stránku ještě víc fotografií. Protože fotky, to je moje.



Aniž bych o to nějak usilovala, pomalu jsem se dostala k bílému podkladu a minimu zdobení. Ve scrapbookovém světě se tento styl označuje jako Clean and Simple, což mi báječně hraje do noty a krásně se pod tu nálepku schová moje lenost hledat ozdoby či přemýšlet nad kombinacemi barev.




Anglické stránky a moje první panoramatická kapsa od Heidi Swapp. Tyto kapsy jsou báječné a neskutečně vám rozšíří pole působnosti. 



Dalším zajímavým tématem PL Story byla Místa. Zalovila jsem tedy v archivu a konečně zpracovala fotky z naší svatební cesty. Jak báječně se mi to hodilo.




Svatba. Inspirovala jsem se Lotkou a nalepila (poprvé) dvě stejné fotky na sebe. A taky poprvé použila svatební papíry z novinkové kolekce Southern Weddings od Becky Higgins.




Letní resty. Kdo je neměl, má můj hluboký obdiv. Ač jsem se snažila, několik týdnů se nahromadilo, a tak jsem vás ještě v rozjetém podzimu ohřívala letními stránkami. Ale musím se přiznat, že mi jeden zářijový týden straší v albu ... tedy on tam ještě není. Je to ten z týdnů, kdy se vám nahromadí kupa fotek, ne příliš zdařilých, spolu nesouvisejících a vy jejich zpracování a následné nalepení odkládáte a ... odkládáte. Třeba příští rok to dám.







Tak tohle byla hodně dojemná záležitost. První školkový den. Momenty jako tyto a já si vždycky potvrdím, že lepit Project Life je to nejlepší, co mohu po večerech dělat.




Scrapylife slavil v říjnu své druhé narozeniny a stejně tak i náš Albert. Narozeninová dvoustrana.




Moje první stránka s kolekcí Open book. A první PL kurz pro začátečníky.




V dalších týdnech následovala dvoustrana z dalších narozenin a moje oblíbená kolekce September Skies od Heidi Swapp. Nechápu, jak jsem mohla s jejím pořízením tak váhat.



Mým posledním počinem tohoto roku bylo adventní December Daily album v mini provedení. To mě bavilo opravdu hodně a v současné chvíli je těsně před dokončením.




Tak takový byl můj rok se Scrapylife. Plný nových zajímavých výzev, příležitostí a setkání. Nezbývá než vám všem poděkovat za vaši přízeň, za milé komentáře a "lajky", za vaši podporu a to, že jste moje příspěvky četli. Děkuji také Míše, kolegyni a kamarádce v jednom, za super týmovou spolupráci. Hlavně však děkuji Lotce a jejímu úžasnému Scrapylife, že mě vzali pod svá křídla a velmi si vážím našeho přátelství. 


Přeji vám všem pohodový a tvořivý nový rok 2016! 
Jana


3 komentáře:

  1. Krásné shrnutí, Jani :-) A samozřejmě krásné stránky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Inspirace od zacatku do konce! :) kez bych umela byt tak clean&simple, ale vlastne na to o to radsi koukam v tvem podani, Jani... :) hezky novy rok 2016!

    OdpovědětVymazat
  3. holky, dekuji vam .. vsak vy jste taky takova chodici inspirace, no ne :)

    OdpovědětVymazat