pondělí 25. ledna 2016

Project Life Week 33/2015

Dnešní příspěvkem tak trochu matu. I když je leden a všude je plno sněhu já vám dnes představím jeden z mých restů – 33. týden loňského roku. Překvapivě se mi to léto dělalo zlehka a jednoduše a tak jsem se namlsala a připravila si fotky na další pět týdnů skluzu a to ještě nejsou všechny :-) 


                                                                
Opět jsem použila nádhernou, variabilní kolekci EverydayCore Kit Project Life® (BeckyHiggins) a kartičky z EverydayProject Life Die-Cut Card Pack 4"x4" Vše jsem doplnila korkovými ozdobami ve tvaru „+“; průhlednými ozdobami ze starší kolekce Citrus Bliss a samolepkami abecedy z kolekce Happy Things.



Všechny fotografie mají bílý rámeček a jsou ve velikostech 4x4 inch, 3x3 inch, 2x2 inch a 3x4 inch.   

Jako základ jsem vlevo použila plastovou kapsu Ring PhotoSleeve kde jsou 4"x4" & 2"x2" kapsičky (WeR) a kapsu typu K (Project Life® Becky Higgins).

První kartička byla daná z předchozího týdne. Vím, že jsem na ni klidně mohla dát jinou kartičku, ale přišlo mi líto takovou krásnou kartičku nevyužít. Doplnila jsem ji jen korkovou ozdobou ve tvaru „+“ a průhledným nápisem „beautiful“ z kolekce Citrus Bliss.

 
Titulní kartičku jsem nestandardně dala až do druhé řady na kartičku o původní velikosti 4x6 inch kterou jsem ořízla na potřebných 4x4 inch a polepila písmenky z kolekce Happy Things. Číslo „33“ jsem vytvořila ze dvou otočených písmen „E“. Nakonec jsem doplnila datum pomocí rollerrazítka.


Vzhledem k tomu, že jsme v tomto týdnu byli na výstavě 50 let výročí Večerníčku, věnovala jsem tomu celou levou stranu. Tři fotografie 3x3 inch jsem schválně podložila stejnou kartičkou o velikosti 4x4 inch které jsem vyřízla z kartiček 4x6 inch. Ty velké jsem měla ale jen dvě a tak můžete vidět, že jedna z nich (školní lavice) je slepená ze dvou odřezků.
 

Tuto krásnou ala vodovkovou z kolekce EverydayProject Life Die-Cut Card Pack 4"x4" jsem jen doplnila samolepkami z kolekceHappy Things.


Poslední kartička tohoto příspěvku je opět s potiskem dřeva, kterou jsem opět doplnila korkovou ozdobou ve tvaru „+“ a průhledným nápisem „Lookin good“ z kolekce Citrus Bliss.

Děkuji za pozornost a přeji hezký týden,

Charlotta



2 komentáře:

  1. to je ON! ten muj proklety zarijovy tyden s Vecernickem,ktery stale ceka a ceka, az ho nalepim ... :) mas to moc krasne, jednoduche, ciste, tvoje!

    OdpovědětVymazat